Зміст |
Автори:
Ілляшенко Сергій Миколайович, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна), д-р хабілітований, професор, Економіко-гуманітарний університет (м. Бєльсько-Бяла, Польща)
Сторінки: 11-20
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розроблена узагальнена схема інноваційної діяльності організації, що характеризує взаємозв’язки видів інноваційного процесу, інноваційного бізнесу та інноваційних стратегій. Уточнено сутність і зміст видів НДДКР та робіт маркетингу інновацій на етапах інноваційного й життєвого циклу нового продукту. Розроблено таблицю рішень та блок-схему алгоритму вибору варіантів інноваційного процесу, які доцільно реалізувати конкретній організації, залежно від стану складових підсистем її потенціалу інноваційного розвитку та ступеня радикалізації інноваційного продукту. Отримані результати в комплексі формують підґрунтя для вибору раціонального варіанту інноваційного процесу організації та її інноваційної стратегії в конкретних ринкових умовах, дозволяють забезпечити взаємоузгоджену взаємодію НДДКР і маркетингу інновацій на етапах інноваційного процесу.
Ключові слова: інноваційний процес, вибір варіанту структури, маркетинг інновацій, НДДКР, інноваційний бізнес, потенціал інноваційного розвитку, інноваційні стратегії.
Класифікація JEL: O31, O32, M31.
Цитувати як: Illiashenko, S. (2015). Innovative process rational choice grounding in organization. Marketing and Management of Innovations, 2, 11-20. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Holbert, V.V. Strukturnaіa model innovatsionnoho protsessa [Structural model of the innovative process]. www.riep.ru. Retrieved from: http://riep.ru/upload/iblock/4d2/4d2ea97375daebeef6b82b353 a8e8b42.pdf [in Russian].
- Druker, P. (1998). Effektivnoie upravleniie. Ekonomicheskiie zadachi i optimalnyie resheniia [Efficient management. Economic tasks and optimal decisions]. Moscow: FATR-PRESS [in Russian].
- Illiashenko, N.S. (2009). Mekhanizm upravlinnia pidpriemstvom na zasadakh innovatsiinoho marketynhu [Mechanism of enterprise management, based on the innovative marketing]. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky – Mechanism of the economy regulation, 4, Vol. 2, 42-47 [in Ukrainian].
- Іlliashenko, S.M. (2012)/ Analiz rynkovykh mozhlyvostei i potentsialu innovatsiinoho rozvytku orhanizatsii na bazi ekolohichnykh innovatsiii [Analysis of the market abilities and innovative development potential in organization on the bases of ecological innovations]. Marketing i menedzhment innovatsii – Marketing and management of innovations, 3, 229-241 [in Ukrainian].
- Іlliashenko, S.M. (2009) Rol i zavdannia marketynhu innovatsii na etapakh innovatsiinoho i zhittevoho tsiklu tovaru [Conceptual grounds of the marketing prognostication concerning scientific and technological innovative development strategic directions in Ukraine based on experts’ evaluations]. Marketing: teoriia í praktika. Zb. nauk. prats Skhidnoukraiinskoho natsionalnoho universytetu im. Volodymyra Dalia. Luhansk : Vid-vo SNU im. V. Dalia. – Marketing: Theory and Practice. Coll. science. works of East Ukrainian National University. Vladimir Dal. Lugansk: Izd Dreams them. Dal, 15, pp. 156-157 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M., Balatskyi, O.F., & Mitsura, O.O. (2009). Teoretyko-metodychni zasady otsinky rynkovoi adekvatnosti idei i zadumiv tovarnykh innovatsii [Role and tasks of innovations marketing at the innovative and life cycle stages of product]. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky – Mechanisms of the economy regulation, 3, Vol. 2, 17-26 [in Ukrainian].
- Ilenkova, S.D., Hokhberh, L.M., Yahudkyn, S.Yu. et al (1997). Innovatsionnyi menedzhment [Innovative management]. Мoscow: Banks and stock exchanges, UNITI [in Russian].
- Karpishchenko, O.O. (2012). Rozroblennia metodychnoho pidkhodu do ratsionalnoi orhanizatsii innovatsiinoho protsesu na pidpryiemstvi [Investigation of the methodic approach to the innovative process rational organization at the enterprise]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and management of innovations, 1, 156-163 [in Ukrainian].
- Shypulina, Yu.S. (2012). Mekhanizm upravlinnia potentsialom innovatsiynoho rozvytku promyslovykh pidpryiemstv [Control mechanism of the innovative development potential at the industrial enterprises]. Sumy: LLC «PH «Papirus» [in Ukrainian].
- Rassykhina, V.Ye., & Martynova, O.V. (2011). Marketynhova intehratsiia innovatsiinoho protsesu na osnovi kontseptsii zhyttevoho tsyklu tovaru [Marketing integration of the innovative process based on the concept of the product life cycle]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and management of innovations, 4, 46-51 [in Ukrainian].
- Sherstobitova, T.I. (2010). K voprosu kontseptualnykh osnov innovatsionnoho marketinha [The question of the innovative marketing conceptual bases]. Izvestiia vyshshykh uchebnykh zavedenii. Povolzhskii rehion. Obshchestvennyie nauki – Journal of HEIs. Povolzhsky region. Public sciences, 4 (16), 137-146 [in Russian].
- Shypulina, Yu.S. (2006). Upravlinnia potentsialom innovatsiinoho rozvytku pidpryyemstva na osnovi yoho diahnostyky [Management of the enterprise innovative development potential based on its diagnostics]. Sumy: PТH «University book». (pp. 304-383) [in Ukrainian].
- Shkola, V.Yu. (2008). Ekonomichni osnovy prohnozuvannia zhyttievoho tsyklu ekolohichnykh innovatsii [Economic basis for the environmental innovations life cycle prediction]. Candidate’s thesis. Sumy: SumSU [in Ukrainian].
- Yudina, Ye.V. (2008). Sovremennyie formy orhanizatsii innovatsionnoho protsessa [Modern forms of the innovative process organization]. Vestnyk Samarskoho hosudarstvennoho ekonomycheskoho unyversyteta – Bulletin of Samara state economic university, 11(49), 141-147 [in Russian].
- Freeman, Ch. (1982). The economics of industrial innovation. London: Campus Verlag [in English].
|