Зміст |
Автори:
Юсупова Ольга Володимирівна, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет, (м. Київ, Україна)
Сторінки: 88-96
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті наведений перелік основних термінів, що використовуються під час дослідження декомпозиції ефекту від стимулювання продажів товарів у наукових працях зарубіжних вчених, запропоновані та обґрунтовані їх україномовні аналоги, надані визначення. Детально розглянуті терміни «суцільний попит» та «вибірний попит», їх взаємозв’язок та особливості вживання.
Ключові слова: стимулювання продажів, стимулювання збуту, економічний ефект, декомпозиція ефекту, види попиту.
Класифікація JEL: C52, М31.
Цитувати як: Yusupova, O. (2015). Sales promotion effect: concepts and terminology. Marketing and Management of Innovations, 2, 88-96. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Indeksy spozhyvchykh tsin za 2014 rik: statystychnyi zbirnyk [Consumer price indices in 2014: statistical publication]. (n.d.). ukrstat.gov.ua Retrieved from: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat /kat_u/2015/zb/03/zb_isc2014pdf.zip [in Ukrainian].
- Gupta, S. (1988). Impact of Sales Promotions on When, What, and How Much to Buy. Journal of Marketing Research, 25, 342-355 [in English].
- Bell, D.R., Chiang, J., & Padmanabhan, V. (1999). The Decomposition of Promotional Response: An Empirical Generalization. Marketing Science, Vol. 18, 4, 504-526 [in English].
- Van Heerde, H.J., Gupta, S., & Wittink, D.R. (2003). Is 75% of the Sales Promotion Bump Due to Brand Switching? No, Only 33% Is. Journal of Marketing Research, 40, 481-491 [in English].
- Van Heerde H.J., Leeflang, P.S.H., & Wittink, D.R. (2004). Decomposing the Sales Promotion. Bump with Store Data. Marketing Science, Vol. 23, 3, 317-334 [in English].
- Nair, H., Dubé, J.-P., & Chintagunta, P. (2005). Accounting for Primary and Secondary Demand Effects with Aggregate Data. Marketing Science, Vol. 24, 3, 444-460 [in English].
- Grebnov, M.G. (Ed.). (2003). Slovnyk kliuchovykh terminiv z distsipliny «Marketynh» [Glossary of main terms for Marketing discipline]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Zahnitko, A.P., Shapren, D.P., & Bashirov, I.Kh. (2011). Slovnyk-dovidnyk marketynhovoi terminolohii [Glossary of marketing terms]. Donetsk: DonNUET [in Ukrainian].
- Romanenko, L.F. (2007). Marketynh. Slovnyk ekonomichnykh terminiv [Marketing. Dictionary of economics terms]. Kyiv: Universytet Ukraina [in Ukrainian].
- Krauze, O. (2011). Marketynhovi instrumentarii formuvannia spozhyvchoho popytu [Marketing tools of creation of consumer demand]. Halytskyi economichnyi visnyk – Galician Economic Herald, 2(31), 183-189 [in Ukrainian].
- Bashnianyn, H.I., & Manylich, V.S. (Ed.) (2004). Heneza rynkovoi ekonomiky (politekonomiia, mikroekonomika, makroekonomika, ekonomichnyi analiz, ekonomika pidpryemstva, menedzhment, marketynh, finansy, banky, investytsii, birzhova diialnist): Terminy, poniattia, personalii [Genesis of market economy (political economy, microeconomics, macroeconomics, economical analysis, business economics, management, marketing, finance, banks, investments, stock exchange activity]. Кyiv: Mahnolia plus [in Ukrainian].
- Kornienko, S.A., & Oliinyk, V.Ya. (Ed.). (2013). Ekonomichnyi terminolohichnyi slovnyk-dovidnyk: ekonomika, finansy, menedzhment [Glossary of economic terms: economics, finance, management]. Dnipropetrovsk: Dnipropetr. derzh. fin. akad. [in Ukrainian].
- Azriliian, A.N. (Ed.). (2008). Bolshoi ekonomicheskiy slovar [Great dictionary of Economics]. (7th ed.). Мoscow: Institut novoi ekonomiki [in Russian].
- Kuznetsov, S.A. (Ed.). (2000). Bolshoi tolkovyi slovar russkoho yazyka [Great explanatory dictionary of the Russian language]. Saint-Petersburg: Norint [in Russian].
- Bilodid, I.K. (Ed.). (1970-1980). Slovnyk ukrainskoi movy [Dictionary of the Ukrainian language]. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
- Golovashchuk, S. I. (2001). Rosiisko-ukrainskyi slovnyk stalykh slovospoluchen [Russian-Ukrainian dictionary of recognized word combinations]. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
- Bilan, O.V. (2009). Stratehii marky v sektori В2В [B2B brand strategies]. Visnyk Natsionalnoho univerytetu «Lvivska politekhnika» – Herald of Lviv Polytechnic National University, 649, 3-8 [in Ukrainian].
|