Зміст |
Автори:
Дубницький Володимир Іванович, д-р екон. наук, професор, академік АЕН України, професор кафедри економічної кібернетики, Український державний хіміко-технологічний університет (м. Дніпропетровськ, Україна) Овчаренко Ольга Вікторівна, аспірант кафедри економічної кібернетики, Український державний хіміко-технологічний університет (м. Дніпропетровськ, Україна)
Сторінки: 97-107
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У досліджені розглянуті питання актуальної проблеми – удосконалення управління інноваційно-маркетинговим розвитком (ІМР) підприємства інноваційно-ринкової орієнтації на засадах формування системи принципів інноваційно-маркетингового розвитку в умовах глобальної економіки. Виявлені передумови нелінійного характеру перебігу процесу розвитку підприємства, сформульована характеристика випадків у межах необхідності інноваційно-маркетингового розвитку підприємства. Систематизовані базові принципи ІМР підприємства та обґрунтована схема взаємозв’язків системи управління розвитком.
Ключові слова: загальний розвиток підприємства, глобальна економіка, інноваційно-маркетинговий розвиток, моделювання процесу розвитку, інновація.
Класифікація JEL: C5, M2.
Цитувати як: Dubnytsky V. & Ovcharenko, O. (2015). Innovation-marketing enterprise development of innovation-market orientation: basic principles and modelling aspects. Marketing and Management of Innovations, 2, 97-107. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Zakharchenko, V.I., & Al-Sharhi, F.M. (2015). Rozvytok promyslovoho pidpryiemstva na osnovi modeliuvannia protsesu dyversyfikatsii vyrobnytstva [Development of industrial enterprise on the basis of production diversification process design]. Odesa: Atlant [in Ukrainian].
- Kucherova, H.Yu. (2014). Formalizatsiia innovatsiinoi ta marketynhovoi skladovykh potentsialu mashynobudivnoho pidpryiemstva [The formalization of innovation and marketing components of the machine-building enterprises]. Prometei – Prometheus, 3 (45), 67-71 [in Ukrainian].
- Dubnytsky, V.I., & Danylina, N.V. (2012). Innovatsiino-marketynhovyi potentsial promyslovoho pidpryiemstva yak instrument pidvyschennia yoho konkurentospromozhnosti na svitovomu rynku [Innovative and marketing potential of industrial enterprise as a tool to enhance its competitiveness in the global market]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 6, 33-40 [in Ukrainian].
- Khrapkina, V.V., & Kolomytseva, H.O. (2014). Modeliuvannia ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstva v umovakh nestabilnoho ekonomichnoho seredovyshcha [Modeling of economic security in an unstable economic environment]. Prometei – Prometheus, 3 (45), 125-130 [in Ukrainian].
- Komirna, V.V., & Hanzhela, I.P. (2015). Dyversyfikatsiia innovatsiino-investytsiinoi diialnosti rehioniv yak kliuchovyi element sotsialno-ekonomichnoho rozvytku prostorovykh system [Diversification of innovation and investment activity of regions as a key element of social and economic development of space systems]. Ekonomichni innovatsii – Economic innovations, 59, 150-164 [in Ukrainian].
- Lazarieva, Ye.V. (2014). Dysproportsii yak prychyna i slidstvo rozvytku innovatsiino aktyvnoho pidpryiemnytstva [Disproportions as cause and effect of innovative active enterprise development]. Prometei – Prometheus, 2 (44), 102-108 [in Ukrainian].
- Orlov, O.O., & Honchar, O.I. (2014). Marzhynalnyi pidkhid do otsiniuvannia potentsialu pidpryiemstva [The marginalize going is near the evaluation of enterprise potential]. Prometei – Prometheus, 2 (44), 156-162 [in Ukrainian].
- Holovkova, L.S. (2009). Sukupnyi ekonomichnyi potentsial korporatsii: formuvannia ta rozvytok [The combined economic potential of corporations: formation and development]. Zaporizhzhia: KPU [in Ukrainian].
- Ovcharenko, O.V. (2014). Osoblyvosti otsinky konkurentospromozhnosti promyslovykh pidpryiemstv [Features of estimation of industrial enterprises competitiveness]. Prometei – Prometheus, 1 (43), 93-94 [in Ukrainian].
- Yankovoi, O.H. (Eds.). (2013). Konkurentospromozhnist pidpryiemstva: otsinka rivnia ta napriamy pidvyschennia [Competitiveness of enterprise: estimation of level and directions of increase]. Odesa: Atlant [in Ukrainian].
- Zakharchenko, V.I., & Damaskin, M.O. (2015). Metody i modeli v upravlinni naukovo-tekhnolohichnym rozvytkom promyslovoho pidpryiemstva [Methods and models in a management scientifically technological by development of industrial enterprise]. Odesa: Atlant [in Ukrainian].
- Nyzhnyk, V.M., & Nikolaіchuk, M.V. (Eds.). (2013). Mekhanizmy pidvyschennia konkurentnoho potentsialu promyslovykh pidpryiemstv [Mechanisms of increase of industrial enterprises competitive potential]. Khmelnytskyi: KhNU [in Ukrainian].
- Tieletov, O.S., Ivashova, N.V., & Nahornyi, Ye.I. (2013). Innovatsii v marketynhu promyslovoho pidpryiemstva [Innovations in marketing of industrial enterprise]. O.S. Tieletov (Ed.). Sumy: SDU [in Ukrainian].
- Raievnieva, O.V. (2008). Metodolohiia upravlinnia rozvytkom ukrainskykh pidpryiemstv v umovakh neliniinykh transformatsii svitovoi ta natsionalnoi ekonomiky [Methodology of management development of the Ukrainian enterprises in the conditions of nonlinear transformations of world and national economy]. Maibutnie Ukrainy: stratehiia postupu – Future of Ukraine: strategy of advancement. (pp. 205-215). Donetsk: TOV “Yuho-Vostok” [in Ukrainian].
- Raievnieva, O.V. (2006). Upravlinnia rozvytkom pidpryiemstva: metodolohiia, mekhanizmy, modeli [Management development of enterprise: methodology, mechanisms, models]. Kharkiv: VD “Inzhek” [in Ukrainian].
- Putiatin, Yu.A., Pushkar, A.I., & Trided, A.I. (1999). Finansovyie mehanizmy stratehicheskoho upravleniia razvitiem predpriiatiia [Financial mechanisms of strategic management development of enterprise]. Kharkov: Osnova [in Russian].
|