Зміст |
Автори:
Крикавський Євген Васильович, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та логістики, Національний університет «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна) Патора-Висоцька Зофія, канд. екон. наук, ад’юнкт кафедри маркетингу, Суспільна академія наук (м. Лодзь, Польща)
Сторінки: 121-133
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Ідентифіковані засади збіжності ланцюгів вартості та ланцюгів поставок. Обґрунтовано, що їх конструкція повинна відповідати обраній загальній стратегії і піддаватися процесам деконструкції + реконструкції у разі зміни чи модифікації цієї стратегії. Доведено, що реалізація процедури «конструкції – деконструкції – реконструкції» ланцюга вартості повинна бути узалежнена одночасно полікритеріальною оцінкою ланцюга поставок щодо його результативності в аспектах обслуговування клієнтів, генерування прибутку, еластичності, інноваційності, відповідності бізнесу людським цінностям.
Ключові слова: ланцюг вартості Портера, конструкція, деконструкція, реконструкція, результативність ланцюга поставок, управління за цінностями.
Класифікація JEL: F15, L52, L87.
Цитувати як: Krykavskyy E. & Patora-Wysocka, Z. (2015). Porter’s value chain (construction, deconstruction, reconstruction) and values management . Marketing and Management of Innovations, 2, 121-133. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.2-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Rokita, J. (2005). Zarzadzanie strategiczne. Tworzenie i utrzymywanie przewagi konkurencyjnej. Warszawa: PWE [in Polish].
- Porter, M. (1996). What Is Strategy? Harvard Business Review. November-December [in English].
- Miles, L.D. (1989). Techniques of Value Analysis and Engineerin. N.Y.: McGraw-Hill. XVIII [in English].
- Nowak, E. (Ed). (2008). Strategiczna rachunkowosc zarzadcza. Warszawa: PWE [in Polish].
- Henzel, H. (Ed). (2007). Wartosc przedsiębiorstwa inwestującego. Katowice: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach [in Polish].
- Drucker, P.F .(2009). Praktyka zarzadzania. Wydawnictwo MT Biznes Sp. z o.o. [in Polish].
- Idealna kompaniia za Stivom Dzhobsom [The ideal company for Steve Jobs]. (n.d). sites.google.com. Retrieved from http://sites.google.com/site/nefesta/ ome/otcetnosti/idealnakompania zastivom dzobsom [in Ukrainian].
- Managing by values. (n.d). mfiles.pl. Retrieved from: http:// mfiles.pl/en/index.php [in English].
- Dolan, S.L., Richley, B.A., Garcia, S., & Lingwam, T. (2008). Zarządzanie przez wartosc. CEO Magazyn Top Menedżerów, Wrzesień [in Polish].
- Sony pokazala novuiu biznes-stratehiiu [Sony showed a new business strategy]. (n.d). www.ukrnews24.net. Retrieved from http://www.ukrnews24.net/kompaniya-sony-predstavila-svoyu-novuyu-biznes-strategiyu-414/#ixzz3U4BzyY7T [in Ukrainian].
- Zetsche Dieter. Czy uda mu się ocalic Daimlera… (n.d). /biznes.interia.pl. Retrieved from http://biznes.interia.pl/prasa/news/tragedia-daimlera,930877,16?utm_source=paste&utm_medium=paste &utm_campaign=chrome [in Polish].
- Nashe bachennia. Chitkyi napriamok [Our vision. Clear direction]. (n.d). www.unilever.ua. Retrieved from http://www.unilever.ua/aboutus/ourvision/default.aspx [in Ukrainian].
- Setiavan, A., Kotler, Ph., & Kartadzhaiia, Kh. (2011). Marketinh 3.0. Ot produktov k potrebiteliam i dalieie – k chelovecheskoi dushe [Marketing 3.0. From products to consumers and then to the human soul]. Moscow: Eksmo [in Russian].
- Kak vesti biznes v epokhu peremen: sistema upravleniia tsennostiami [How to do business in an era of change: system of management values]. (n.d.). eizvestia.com. Retrieved from http://eizvestia.com [in Ukrainian].
- Blanchard, K., & O’Connor, M. (1998). Zarzadzanie poprzez wartosci. Warszawa: Wydawnictwo Studio Emka [in Polish].
- Integrity Code. (n.d). daimler.com. Retrieved from http://daimler.com/Projects/c2c/ channel/documents/1031150_Daimler_Integrity _Code.pdf [in English].
- Krashchi tsytaty uspikhu maistra motyvatsii Smiliana Mori [Best quotes Success Wizard motivation Smilyana Mori]. (n.d.). galfinance.com.ua. Retrieved from http://galfinance.com.ua/aktualni-novini [in Ukrainian].
- Jakosc, innowacyjnosc i satysfakcja klienta najwazniejsze welług raportu «Corporate Values Index». (n.d.). www.marketing-news.pl. Retrieved from http://www.marketing-news.pl/ message.php?art=37352 [in Polish].
- Kosewski, M. (2007). Układy. Dlaczego porzadni ludzie czasem kradna, a zlodzieje ujmują sie honorem. Warszawa: Wydawnictwo Wyzszej Szkoły Finansow i Zarzadzania [in Polish].
|