Зміст |
Автори:
Решетнікова Ірина Леонідівна, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» (м. Київ, Україна)
Сторінки: 45-55
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Метою статті є узагальнення наукових підходів щодо визначення сутності поняття «внутрішній маркетинг» та визначення його місця в системі маркетингу підприємства. Обґрунтовується і пропонується авторське визначення «внутрішнього маркетингу», уточнюються об’єкти його впливу і завдання з точки зору задоволення потреб кінцевих споживачів. Визначаються відмінності між поняттями «внутрішнє маркетингове середовище» та «внутрішній маркетинг». Уточнення понятійного апарату дозволяє систематизувати окремі види маркетингової діяльності підприємства для досягнення ефективного впливу на споживача.
Ключові слова: внутрішній маркетинг, внутрішнє маркетингове середовище, система маркетингу, контактний персонал, внутрішній продукт, споживач.
Класифікація JEL: M20, M31.
Цитувати як: Reshetnikova, I. (2015). The internal marketing in enterprise marketing system. Marketing and Management of Innovations, 1, 45-55. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Prymak, T.O. (2001). Marketynhovi komunikatsii v systemi upravlinnia pidpryiemstvom [Marketing communications in the enterprise management system]. Kyiv: Ekspert [in Ukrainian].
- Voichak, A.V. (2009). Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Karakai, Yu.V. (2008). Marketynh na rynku innovatsiinykh tovariv [Marketing on the innovative products market]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Sahaidak, M.P. (2013). Vnutrishnii marketynh ta marketynh personalu [Internal marketing and personnel marketing: comparative analysis]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual problems of economics, 7(145), 110-117 [in Ukrainian].
- Sahaidak, M.P. (2013). Formirovanie kontseptsii vnutrenneho marketinha predpriiatii sfery usluh [Creating the conception of internal marketing on interpreneur services]. Menedzhment i marketinh. Tekushchie nauchnye problem Vostochnoi Evropy – Management and marketing. Current scientific problems of East Europe. (pp. 136-147). Liublun: Politechnika Liubelska [in Russian].
- Sahaidak, M.P. (2014). Osnovni pryntsypy pobudovy vzaiemovidnosyn z kontaktnym personalom v systemi vnutrishnoho marketynhu [Basic principles of building relationships with frontline personnel within internal marketing system]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual problems of economics, 9(159), 224-231 [in Ukrainan].
- Okunieva, O.V. (2012). Vnutrishnii marketynh pidpryiemstva [Internal marketing of enterprise]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: KNEU [in Ukrainain].
- Grönroos, C., Donnelly, J.H., & George, W.E. (1981). Internal Marketing: An Integral Part of Marketing Theory. Chicago: American Marketing Association Proceedings series [in English].
- Berry, L., & Parasuraman, A. (1992). Services Marketing Starts From Within. Marketing Management, 25-34 [in English].
- Lavlok, K. (2005). Marketinh usluh: personal, tekhnolohiia, stratehiia [Marketing of services: personnel, technology and strategy]. Мoscow: Izdatelskii dom «Viliams» [in Russian].
- Varey, R.J., & Lewis, B.R. (1999). А Broadened Conception of Internal Marketing. European Journal of Marketing, 33, 926-944 [in English].
- Kudenko, N.V. Stratehichnyi marketynh [Strategic marketing]. Кyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Reshetnikova, I.L. (1998). Stratehiia marketinha: osobennosti formirovaniia na otechestvennykh predpriiatiiakh [Marketing strategy: particularities of building within domestic enterprises]. Luhansk: Izdatelstvo Vostochno-ukrainskoho hosudarstvennoho universiteta [in Russian].
- Kotler, Ph., Keller, K.L., & Pavlenko, A.F. (2008). Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]. Кyiv :Khimdzhest [in Ukrainian].
- Eiglier, P., Langeard, E., Lovelock, C.H., Bateson, J.E.C., & Young, R.F. (1977). Services as Systems: Marketing Implications in Marketing Consumer Services: New Insights. Cambridge, MA: Marketing Science Institute [in English].
|