Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Карпець Валерія Ігорівна, магістрант факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 56-72
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті виокремлена роль спорту в житті людини, порівняні різні типи міст на предмет забезпеченості інфраструктурою для розвитку туризму у сфері спорту, розроблений приклад рекламної кампанії. За основу взято Сумщину й показано, що саме такі, середні за розмірами, обласні центри України можуть бути привабливими як для занять спортом, так і для історично-культурного збагачення професійних спортсменів, спортсменів-дітей та підлітків, любителів спорту, які приїздять на змагання. Відповідні маркетингові заходи у сфері спортивного туризму повинні знижувати агресивність болільників й прищеплювати їх любов до історії, мистецтва, вітчизняної культури, здорового відпочинку.
Ключові слова: спорт, спортивний туризм, туристична галузь, розвиток регіону, маркетинг у спорті, спортивний туристичний об’єкт, рекламна спортивна кампанія, реклама туризму.
Класифікація JEL: L83, M31.
Цитувати як: Teletov A. & Karpets, V. (2015). Marketing of sport tourism. Marketing and Management of Innovations, 1, 56-72. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.1-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Illiashenko, S., Peresadko, G., Pidlisna, O., & Kovalenko, E. (2014). Corporate social responsibility in marketing researches: literature review. Corporate Ownership @ Control, 11(4), 499-503 [in English].
- Kariahin, Yu.O., Tymoshenko, Z.I., Demura, T.O., & Munin, H.B. (n.d.). Marketynh tur produktu [Marketing of tourist product]. tourlib.net. Retrieved from http://tourlib.net/books_ukr/ karyagin0.htm [in Ukrainian].
- Kudla, N.Ye. (2011). Marketynh turystychnykh posluh [Marketing of tourist products]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
- Lukashchuk, V.I. (2010). Sport yak riznovyd shou-biznesu [Sport as a kind of show business]. Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu im. V.N. Karazina – Bulletin of Kharkiv National University named after V.N. Karazin, 889 [in Ukrainian].
- Martynov, I.Yu. (n.d.). Osoblyvosti marketynhu turyzmu u sferi vidpochynku i rozvah [Peculiarities of marketing tourism in recreation and entertainment]. nbuv.gov.ua. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tiru/2011_31_1/Martinov.pdf [in Ukrainian].
- Myroshnychenko, V. (n.d.). Natsionalnyi brendynh Ukrainy [National branding of Ukraine]. innovations.com.ua. Retrieved from http://www.innovations.com.ua/articles/14169/temp [in Ukrainian].
- Nahorniak, T.L. (n.d.). Brendy krain svitu. Imidzh ukrainskykh rehioniv u konteksti rozbudovy Brenda «Ukraina» [Brands of the world. Image Ukrainian regions in the context of building the brand «Ukraine»]. social-science.com.ua. Retrieved from http://www.social-science.com.ua [in Ukrainian].
- Zhdanova, T. (n.d.). Turystychnyi brend Ukrainy: kontseptsiia, mesedzhi, hrafika [Tourist brand of Ukraine: concept, messages, graphics]. wikicitynomica.org. Retrieved from http://wikicitynomica.org/future/turistichniy-brend-ukraini-kontseptsiya.html [in Ukrainian].
- Universalnyi lehkoatletychnyi manezh Ukrainskoi akademii bankivskoi spravy [Universal gym of Ukrainian Academy of Banking]. (n.d.). meria.sumy.ua. Retrieved from http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=310 [in Ukrainian].
- Stadion «Yuvileinyi» [Stadium «Jubilee»]. (n.d.). stadion.sumy.ua. Retrieved from http://stadion.sumy.ua [in Ukrainian].
- Futbolnyi tsentr «Barsa» [Football Centre «Barsa»]. (n.d.). fcbarsa.com.ua. Retrieved from http://fcbarsa.com.ua/ [in Ukrainian].
- Tielietov, O.S., Zarubina, V.V., & Timashova, O.Ye. (2014). Doslidzhennia ta perspectyvy rozvytku turystychnoho brendu Ukrainy [Research and development prospects of tourism brand of Ukraine]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 1, 27-42 [in Ukrainian].
- Tielietov, O.S. (2011). Reklamnyi menedzhment [Advertising management]. Sumy: Universytetska knyha [in Ukrainian].
- Kysil, T., Kolodka, A., & Rosokhata, A. (2014). Import Substitution as a Means of Image Forming : Prospects Forecast of Industrial Enterprises in Ukraine. Economics @ Sociology, 7(2), 123-135 [in English].
|