Зміст |
Автори:
А. Bідaвска-Cтаніш, PhD, доцент Інституту маркетингу в Департаменті з питань управління, факультет менеджментy, Ченстоховський технологічний університет (м. Ченстохова, Польща)
Сторінки: 57-64
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті автор досліджує особливості гейміфікації як нового тренду в маркетингу та наводить приклади його використання. Зазначається, що використання принципів гейміфікації в компанії вимагає від маркетологів не лише належного планування і впровадження, а й творчості та інноваційного підходу. Автором обґрунтовано, що гейміфікація є інструментом підвищення конкурентоспроможності компанії.
Ключові слова: маркетинг, гейміфікація, відносини з клієнтами, маркетинг відносин, управління.
Класифікація JEL: M21, M31.
Цитувати як: Widawska-Stanisz, A. (2014). Gamification as a new trend in marketing. Marketing and Management of Innovations, 4, 57-64. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Official site of AntyApps. (n.d.). antyapps.pl. Retrieved from http://antyapps.pl/aplikacje-miesiaca-na-ios-maj/ [in English].
- Game Industry Trends 2012. (n.d.). git2012.pl. Retrieved from http://www.git2012.pl/raport [in English].
- Game Industry Trends 2013. (n.d.). git2013.pl. Retrieved from http://www.git2013.pl/raport [in English].
- Crowdsourcing. (n.d.). grywalizacja24.pl. Retrieved from http://grywalizacja24.pl/ crowdsourcing/ [in English].
- Założenia grywalizacji dla budowania lojalności klienta. (n.d.). grywalizacja24.pl. Retrieved from http://grywalizacja24.pl/zalozenia-grywalizacji-dla-budowania-lojalnosci-klienta/ [in Polish].
- Kotler, Ph., & Keller, K. (2012). Marketing. Dom Wydawniczy Rebis, Poznań [in English].
- Media Games. (n.d.). mediGamea2.pl. Retrieved from http://mediGamea2.pl/internet/89586-TNS-OBOP-W-co-gramy-w-sieci.html [in English].
- Niewęgłowski, M. (2012). Gamification, na zdrowie, dla społeczeństwa i lepszej pracy. Retrieved from http://www.git2012.pl/raport [in Polish].
- Otto, J. (2001). Marketing relacji, koncepcja i stosowanie.Wyd. C.H. Beck, Warszawa [in Polish].
- Semik, A. (2012). Gry i mechanizmy gier w działaniach marketingowych. Retrieved from http://www.git2012.pl/raport [in Polish].
- Starzyński, S. (2012). Gryfikacja, modny termin nadużywany przez marketerów. Retrieved from http://www.git2012.pl/raport [in Polish].
- Tkaczyk, P. (n.d.). Czy fotoradary mogą być fajne? Grywalizacja kodeksu drogowego. Retrieved from http://pl.paweltkaczyk.com/czy-fotoradary-moga-byc-fajne-grywalizacja-kodeksu-drogowego/ [in Polish].
- Zamiast nudnej ankiety… (n.d.). tnsglobal.pl. Retrieved from http://www.tnsglobal.pl/ coslychac/2014/05/27/zamiast-nudnej-ankiety/ [in Polish].
- Official site of Trashout Company. (n.d.). trashout.me. Retrieved from http://www.trashout.me/ [in English].
- Wrona, K. (2013). Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych. Marketing i Rynek [in Polish].
- Łuczaj, K. (2014). Po co grywalizować programy lojalnościowe? I jak to robić. Retrieved from http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=1619 [in Polish].
|