Зміст |
Автори:
Н.В. Івашова, канд. екон. наук, ст. викладач кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 65-74
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті висвітлене значення комунікацій у формуванні бренда промислового підприємства. Досліджено сутність поняття “бренд-орієнтована система управління комунікаціями” та мету впровадження такого підходу до управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління комунікаціями та досліджено його складові елементи. Проаналізовані особливості функцій управління, що виникають зі впровадженням на промисловому підприємстві бренд-орієнтованого управління комунікаціями.
Ключові слова: бренд промислового підприємства, система комунікацій, управління комунікаціями, механізм управління комунікаціями, маркетингові комунікації.
Класифікація JEL: L140, L200, M300.
Цитувати як: Ivashova, N. (2014). Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise . Marketing and Management of Innovations, 4, 65-74. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker, D., & Joachimsthaler, E. (2003). Brend-liderstvo: novaia kontseptsiia brendinha [Brand Leadership: The Next Level of the Brand Revolution]. Moscow: Izdatelskii dom Grebennikova [in Russian].
- Byhova, E.M. (2012). Rol brenda v orhanizatsii intehrirovanykh marketinhovykh komunikatsyi [The role of the brand in the integrated marketing communication organization]. Biznes-inform – Business-inform, 2, 191-193 [in Russian].
- Jefkins, P. (2008). Reklama: practychnyi posibnyk [Advertising: practical guide]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
- Domnin, V.N. (2004). Brendibh: novyie tehnolohii v Rosii [Branding: new technology in Russia]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Ivashova, N.V. (2012). Chynyky zabezpechenia donesennia sutnosti brenda cherez systemy komunikatsii pidpryiemstva [Factors providing of the essence of the brand through communications company]. Mechanizm formuvannia ekonomiky – Mechanism of Economic Regulation, 4, 94-101 [in Ukrainian].
- Kotler, Ph., & Keller, K. (2008). Marketynhovyi menedgment [Marketing management]. Kyiv: Khimdzhest [in Russian].
- Cravens, D. (2003). Stratehicheskii marketinh [Strategic Marketing]. Moscow: Izdatelskii dom “Villiams” [in Russian].
- Melnik, L.G. (2003). Informatsionnaia ekonomika [Information Economy]. Sumy: ITD “Universitetskaia kniha” [in Russian].
- Mishustina, T.S. (2014). Vnutrishnie pozytsionuvannia torhovelnoi marky za loialnistiu personalu [The internal positioning of the personnel’s brand loyalty]. Akademichnyi ohliad – Academic Review, 1 (40), 70-75. Retrieved from http://duep.edu/uploads/vidavnitstvo14/ao-140-2014/6909.pdf.
- Minett, S. (2004). B2B marketing: raznyie podkhody r raznym tipam klientov. Polnoie rukovodstvo [B2B Marketing. A Radically Different Approach for Business-to-Business Marketers]. Moscow: Izdatelskii dom “Villiams” [in Russian].
- Pavlenko, A.F., Reshetnikova, I.L., & Voichak, A.V. (2008). Marketynh [Marketing]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Prumak, T.O. (2003). Markrtynhovi komunikatsii [Marketing communications]. Kyiv: Elha, Nika-Tsentr [in Ukrainian].
- Rossiter, J., & Percy, L. (2000). Reklama i prodvizheniie tovarov [Advertising Communication and Promotion Management]. Saint Petesburg: Piter [in Russian].
- Starostina, A.O. (2005). Promyslovyi marketynh: teoriia, svitovyi dosvid, ukrainska praktyka [Industrial marketing: theory, international experience, Ukrainian practice]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
- Teletov, O.S., & Ivashova, N.V. (2012). Upravlinnia brendom v umovakh innovatsiinoho rozvytku promyslovykh pidpryiemstv [Brand management in terms of industrial enterprises’s innovative development]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universitetu – Bulletin of Khmelnitsky National University, 5, Vol. 3, 88-93 [in Ukrainian].
- Wells, W., Burnett, J., & Moriarty, S. (1999). Reklama: printsypy i praktika [Аdvertising. Principles & Practice]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Shevchenko, O. (2012). Marketunhovi komynikatsii ta yikhnia rol u protsesakh stvorennia brendu [Marketing communications and their role in the process of brand building]. ena.lp.edu.ua. Retrieved from http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/17088/1/280-Shevchenko-455-457.pdf [in Ukrainian].
- Shegda, A.V. (1998). Osnovy menedzhmenta [Principles of Management]. Kyiv: Tovarystvo Znannia [in Russian].
- Melnik, L.G. (2002). Ekonomika predpriiatia [Economy of the enterprise]. Sumy: ITD “Universitetskaia kniha” [in Russian].
|