Зміст |
Автори:
І.А. Франів, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри економіки підприємств та інвестицій, Національний університет ‘Львівська політехніка’ (м. Львів, Україна)
Сторінки: 115-120
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-13
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті аналізується вплив інноваційних процесів сьогодення на формування чинників розміщення підприємств. Обґрунтовується вплив інновацій на зміну економіко-господарських процесів на існуючих підприємствах і наголошується на їх актуальності. Сформовано оптимальну кількість чинників для оптимізації розміщення існуючих підприємств чи пошуку місць для розміщення нових.
Ключові слова: інновації, чинники розміщення підприємств, регіональна економіка, просторова економіка, розміщення продуктивних сил.
Класифікація JEL: L23, M21, O30, R30.
Цитувати як: Franiv, I. (2014). Innovative processes impact on the factors optimal number formation of the enterprise location. Marketing and Management of Innovations, 4, 115-120. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.4-13
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Sivkov, V. (2002). Rozvytok i rozmishchennia maloho pidpryiemnytstva v vyrobnychii sferi ekonomiky Ukrainy [The development and deployment of small business at the industrial sector of Ukraine’s economy]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: Rada po vyvchenniu produktyvnykh syl Ukrainy [in Ukrainian].
- Popovkin, V.N. (1993). Rehionalno-tsilisnyi pidkhid v ekonomitsi [Regional-holistic approach in economics]. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
- Stadnytskyi, Y.I. (1999). Ekonomichni osnovy upravlinnia ozdorovlenniam dovkillia (metodolohiia ta praktyka) [The economic foundations of environmental sanitation (methodology and practice)]. Lviv: Lvivska Politekhnika [in Ukrainian].
- Ihnatev, A.V. (2010). Formirovanie i realizatsiia innovatsionnoi stratehii razvitiia turisticheskoho predpriiatiia [The formation and implementation of innovative strategies of tourist businesses’ development]. Moscow: YRAO [in Russian].
- Komarnytskyi, I.M. (Eds.). (2007). Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]. Lviv: Apriori [in Ukrainian].
- Rudenko, V.P. (1994). Pryrodno-resursnyi potentsial Ukrainy [Natural resource potential of Ukraine]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].
- Kachan, E.P. (Eds.). (2004). Rozmishchennia produktyvnykh syl Ukrainy [Distribution of productive forces of Ukraine]. Кyiv: Vdyavnytstvo “Yurydychna knyha” [in Ukrainian].
- Davies, S. (1979). The Diffusion of Process Innovations. Cambridge: CUP [in English].
- Rodger, J.A., Pendharkar, P.C., & Bhatt, G.D. (1996). Diffusion Theory and the Adoption of Software Innovation: Common Errors and Future Issues. The Journal of High Technology Management Research, 7 (1), 1-13 [in English].
- Ushakov, D.S. (2009). Innovatsionnaia modernizatsiia narodnohoziaistvennykh sistem [Innovative modernization of national economic systems]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow: Rosiiskaia akademiia predprinimatelstva [in Russian].
- Tkachenko, T.I. (2006). Stalyi rozvytok turuzmu: teoriia, metodolohiia, realii biznesu. [Sustainable tourism development: theory, methodology, business realities]. Kyiv: KNTEU [in Ukrainian].
|