Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Гайтина Наталія Миколаївна, магістр з маркетингу, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Кириченко Тетяна Володимирівна, магістр з маркетингу, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 29-47
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті охарактеризовано три види роздрібної торгівлі (місцевий ринок, або базар, національна торговельна мережа та роздрібний магазин), виділено та запропоновано класифікацію рекламних засобів, які використовуються на базарі, в роздрібних магазинах та національних мережах. Обґрунтовано необхідність розмежування рекламних засобів товаровиробників, які покликані стимулювати до продажу конкретного товару чи торгової марки, від рекламних засобів самих торговців, які покликані стимулювати споживачів до купівлі в конкретній торговій точці. Проаналізовано основні рекламні засоби, які в них застосовуються, та розраховано найважливіші показники ефективності рекламної діяльності.
Ключові слова: торгові мережі, види роздрібної торгівлі, реклама на місці продажу, реклама в роздрібних магазинах, реклама в торговельних мережах, реклама на базарі.
Класифікація JEL: М31, М37.
Цитувати як: Teletov, A., Haityna N. & Kirichenko, T. (2014). Peculiarities of point-of-sale advertising in the retail sphere. Marketing and Management of Innovations, 3, 29-47. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Voichak, A.V. (2000). Suchasni tendentsii rozvytku kanaliv rozpodilu [Modern trends in distribution channels]. Marketynh v Ukraini – Marketung in Ukraine, 2(4), 42-43 [in Ukrainian].
- Bilovodska, O.A. (2012). Teoretyko-metodolohichne obgruntuvannia formuvannia marketynhovyh kanaliv z pozytsii innovatyky [Theoretical and methodological basis of the marketing channels formation from the standpoint of innovation]. S.M. Illiashenko (Ed.). Innovatsii i marketynh – rushiini syly ekonomichnoho rozvytku – Innovation and marketing as the driving force of economic development. (pp. 324-340). Sumy: Papirus [in Ukrainian].
- Prokopenko, O.V., Shkola, V.Yu., Dehtiarenko, O.O., & Makhnusha, S.M. (2007). Infrastructura tovarnoho rynku [Infrastructure of product market]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
- Bozhkova, V.V., & Bashuk, T.O. (2007). Merchandaizynh [Merchandising]. Sumy: VTD «Universytetska knyha» [in Ukrainian].
- Prymak, T.O. (2003). Marketynhovi komunikatsii na suchasnomu rynku [Marketing communications at modern market]. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].
- Niumen, E., & Kallen, P. (2005). Roznichnaia torhovlia: orhanizatsyia i upravleniie [Retail: organization and management]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Trout, J. (1993). The 22 Immutable Laws of Marketing. New York: Harper Collins [in English].
- Shtern, L.V., El-Ansari A.I., & Koflan, En.T. (2002). Marketinhovye kanaly – Marketing channels. Moscow: Viliams [in Russian].
- Upakovka yak element marketynhu [Packaging as the element of marketing]. (n.d.). fishka-plus.com.ua. Retrieved from http://fishka-plus.com.ua/blog/upakovka-jak-element-marketyngu.html [in Ukrainian].
- Reklamna vyviska [Advertising signboard]. (n.d.). artprom.com.ua. Retrieved from http://artprom.com.ua/vizualna-reklama/vyviska-nad-vhodom/ [in Ukrainian].
- Reklamnyi shchyt [Billboard]. (n.d.). nashasprava.com.ua. Retrieved from http://www.nashasprava.com.ua/ page.php?id=9& language_id=0 [in Ukrainian].
- Siti-lait [Citylight]. (n.d.). nashasprava.com.ua. Retrieved from http://www.nashasprava.com.ua/page.php?id=13&language_id=0 [in Ukrainian].
- Dzhumbi [Jumbo]. (n.d.). uk.wikipedia.org. Retrieved from http://uk.wikipedia.org/wiki/Джумбі [in Ukrainian].
- Vnutrishnia reklama [Indoor advertising]. (n.d.). ru.wikipedia.org. Retrieved from http://ru.wikipedia.org/wiki/Внутрішня реклама [in Ukrainian].
- Efektyvnist reklamy [Advertising efficiency]. (n.d.). marketing-helping.com. Retrieved from http://marketing-helping.com/konspekti-lekcz/21-konspektq/435-efektivnst-reklami.html [in Ukrainian].
|