Зміст |
Автори:
Совіер-Каспшик Ізабела, PhD, доцент Інституту маркетингу, факультет менеджментy, Ченстоховський технологічний університет (Ченстохова, Польща)
Сторінки: 48-54
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджуються особливості застосування маркетингу відносин у туристичних компаніях. Автором проаналізовано теоретичні основи маркетингу відносин. Виокремлено особливості цього виду маркетингу порівняно з іншими формами взаємодії з клієнтами. Досліджено сутність програм лояльності у сфері туристичних послуг.
Ключові слова: маркетинг відносин, туристична фірма, туристичні послуги, програма лояльності, сегментація.
Класифікація JEL: L83, M31.
Цитувати як: Sowier-Kasprzyk, I. (2014). Application of the relationship marketing model in tourist firms. Marketing and Management of Innovations, 3, 48-54. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Claycomb, C., & Martin, C.L. (2002). Building customer relationships: an inventory of service providers’ objectives and practices. Journal of Service Marketing, 16(7), 615-635 [in English].
- Dejnak, C. (2002). Zarządzanie kontaktami z klientami. Wydawnictwo Helion S.A. [in Polish].
- Payne, R. (1997). Marketing usług. PWE, Warszawa[in Polish].
- Gordon, H. (2001). Relacje z klientem, marketing partnerski. PWE, Warszawa [in Polish].
- Mazurek, L. (2002). Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa [in Polish].
- Wiersema, F. (1999). Jak zdobyć klienta. Oficyna Wydawnicza „Logos” [in Polish].
- Payne, R. (1997). Marketing usług. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [in Polish].
- Tkaczyk, S. (2004). Skuteczna sprzedaż. Poradnik działu handlowego i marketing. Warszawa [in Polish].
- Storbacka, J.L. (2001). Lehtinen, Sztuka budowania trwałych związków z klientem. Kraków: Oficyna Ekonomiczna [in Polish].
- Gaworecki, W.W. (1997). Turystyka. Warszawa: PWE [in Polish].
- Marcinkiewicz, M. (2003). Marketing usług turystycznych. Częstochowa: WWZPCz [in Polish].
- Pluta-Olearnik, P. (1994). Marketing usług. Warszawa [in Polish].
|