Зміст |
Автори:
Мельник Юлія Миколаївна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Фоменко Дарія Вадимівна, маркетолог, ТОВ «ТРІУМФ МЕДІА ГРУП» (м. Суми, Україна)
Сторінки: 55-61
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена дослідженню перспектив розвитку методу фокус-груп у сучасних умовах господарювання, розглянуто теоретичне підґрунтя та особливості методу фокус-груп, визначені нові властивості і сфери застосування, обґрунтовано можливість використання цього методу як непрямого комунікаційного інструменту.
Ключові слова: маркетинг, маркетингові дослідження, метод фокус-груп, фокусоване інтерв’ю, інформація, модератор.
Класифікація JEL: C13, M31.
Цитувати як: Melnyk Yu. & Fomenko, D. (2014). Future development of focus group method in marketing system . Marketing and Management of Innovations, 3, 55-61. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Belanovskyi, S.A. (2001). Metod focus-grup [Method of focus group]. Moscow: Mahistr [in Russian].
- Hirnyk, A.M., & Hirnyk, D.A. (2009). Metod on-lain focus-hrup [Method of on-line focus groups]. Naukovi zapysky. Pedahohichni, psykholohichni nauky ta sotsialna robota – Scientific notes. Pedagogical, Psychological Sciences and Social Work, 97, 24-27 [in Ukrainian].
- Karpishchenko, M.Yu. (2010). Osoblyvosti provedenniia focus-hrupovoho doslidzhennia politychnykh vpodoban respondentiv [Features of focus group study of political preferences among respondents]. Proceedings from IV Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Marketynh innovatsii I innovatsii v marketynhu – The Fourth International Scientific and Practical Conference «Marketing of Innovations and Innovations in Marketing». (pp. 105-107). Sumy: TOV «DD «Papirus» [in Ukrainian].
- Maslova, S.V. (2001). O vliianii subiektivnoho faktora pri ispolzovanii metoda focus-hrupp [About the influence of the subjective factor using method of focus groups]. Prakticheskii marketinh – Practical Marketing, 8. Retrieved from http://www.cfin.ru/press/practical/2001-08/02.html [in Russian].
- Melnyk, Yu.M., & Fomenko, D.V. (2013). Oboviazky ta funktsii pry provedenni doslidzhen metodom focus-hrup [Duties and functions of the moderator in research using focus groups]. Proceedings from Mizharodna naukovo-praktychna konferentsiia «Ekonomichni problem staloho rozvytku – International Scientific and Practical Conference «Economic problems of sustainable development». (pp. 87-89). Sumy: SumDU [in Ukrainian].
- Melnykova, O.T. (2003). Focus-hruppy v sotsialno-psikholhicheskom issledovanii: metodolohiia i techniki [Focus groups in social psychological research: methodology and technology]. Doctor’s thesis. Moscow [in Russian].
- Merton, R., Fiske, M., & Kendall, P. (1991). Fokusirovannoe interviu [Focused interview]. Moscow [in Russian].
- Olefirenko, O.M. (2011). Problemy I perspektyvy brendynhu terytorii na prykladi brend-kontseptiii Sumskoi oblasti «Sumshchina – terytoriia dlia zhyttia!» [Problems and Prospects branding brand as an example of the concept of Sumy Region «Sumy – territory for life!». Marketynh i menedhment innovatsii – Marketing and Mamagement of Innovations, 4, 30-40 [in Ukrainian].
- Ratynskyi, V. (2011). Osoblyvosti vykorystannia metodu marketynhovoho doslidzhennia «focus-hrupa»v hlobalnii merezhi internet [Features of the method of marketing research «focus group» in global Internet]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk – Galician Ecomomic Bulletin, 2(31), 179-183 [in Ukrainian].
- Chekmyshev, O.V. (2011). Kontent-analiz, anketuvannia ta focus-hrupovi doslidzhennia yak aprobatsiia novitnoi metodolohii sotsialnykh komunikatsii u Sumskomu rehioni (2009-2010) [Content analysis, survey and focus group research as testing the latest methodology of social communications in the Sumy region (2009-2010)]. Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky – Scientific Notes of the Institute of Journalism, 43, 139-143 [in Ukrainian].
- Krueger, R.A. (1995). The Future of Focus Group. Qualitative Health Research, 5(4), 524-527 [in English].
- Nielsen, J. (n.d.). The Use and Misuse of Focus Groups. Retrieved from http://www.nngroup.com/articles/focus-groups/ [in English].
|