Зміст |
Автори:
Іваннікова Марина Миколаївна, ст. викладач кафедри маркетингу, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» (м. Полтава, Україна)
Сторінки: 62-72
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглядаються теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо розроблення та запровадження програми лояльності споживачів до продукції підприємств легкої промисловості. Проведені моніторингові дослідження підприємств Полтавського регіону, що спеціалізуються на виробництві трикотажних виробів, дозволили визначити за допомогою запропонованої матриці ключових умов лояльності споживачів стратегічні засади для коригування програм лояльності.
Ключові слова: маркетингове управління, конкурентні переваги, лояльність споживачів, програми лояльності, методи оцінки ефективності програми лояльності, матриця ключових умов лояльності.
Класифікація JEL: D11, D18, M31.
Цитувати як: Ivannikova, M. (2014). Marketing management of customers loyalty. Marketing and Management of Innovations, 3, 62-72. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker, D.A. (2003). Managing Brand Equity. N.Y. [in English].
- Hofmeyr, J. (2000). Commitment-Led Marketing. John Wiley and Sons [in English].
- 7 osnovnih metodov povisheniya loyalnosti klientov [The 7 basic methods to increase consumer loyalty]. cloyalty.info. Retrived from http://cloyalty.info/loyalty_articles.html?id=21 [in Russian].
- Boiarshinov, A.A. (n.d.). Potrebnost biznesa v povyshenii loialnosti klientov [Business need to increase customer loyalty]. marketing.spb.ru Retrived from http://marketing.spb.ru [ in Russian].
- Bytcher, A. Stefan (2004). Programmy loialnosti i kluby postoiannykh klientov [Loyalty programs and clubs loyal customers]. Мoscow: Izdatelskii dom «Villiams» [in Russian].
- Horelik, D.E. (2003). Programmy loialnosti nf Zapade i v Rossii [Loyalty program in the West and in Russia]. Marketinh i marketinhovye issledovaniia – Marketing and marketing research, 6(48), 55-60 [in Russian].
- Ivaniuk, I. Brendinh kak chast sistemy loialnosti [Branding as part of the loyalty]. www.ereklama.ru. Retrived from http://www.ereklama.ru/useful/brand/0/html [in Russian].
- Kulikova, Z.V. (2004). Tselesoobraznost sistem upravleniia loialnostiu [Expediency loyalty management systems]. N.D. Holdoin, N.V. Tihomirova (Eds.). Marketing v ypravlenii prodajami [Marketing Sales Management] – Sbornik naychnih statey pod redakciey [Complitation of research papers (pp. 185-189). Moscow, Remder [in Russian].
- Reichheld, F.F., & Thomas T. (2005). Effekt loialnosti: dvizhushchie sily ekonomicheskoho rosta, pribyli i neperekhodiashchei tsennosti [The loyalty Effect: the Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value]. Moscow: Williams [in Russian].
- Semenova, M.I. (2007). Opredelenie i sistematizatsyia metodov otsenki loialnosti [Definition and systematization of methods for assessing loyalty]. Biznes-obrazovanie i effektivnoe razvitie ekonomiki – Business education and effective economic development. Irkutsk [in Russian].
- Vasin, Yu.V., Lavrentiev L.H., & Samsonov, A.V. (2007). Effektivnye prohrammy loialnosti. Kak privlech i uderzhat klientov [Effective loyalty programs. How to attract and retain customers]. Moscow [in Russian].
- Petrichenko, P.A. (2013). Evoliutsyia kontsepcii marketynhu vzaiemyn: prioritety, kontseptualna baza, dominuiucha lohika [Evolution of Interrelation Marketing Concept: Priorities, Conceptual Base, Dominating Logic]. Biznes Inform – Business Inform, 3, 367-372 [in Ukrainian].
|