Зміст |
Автори:
Тимохіна Яна Олександрівна, аспірант кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 73-79
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано законодавство, що регламентує синтезовані маркетингові комунікації, узагальнено принципи та функції синтезованого ефекту маркетингових комунікацій, запропоновано механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій та обґрунтовано доцільність його використання.
Ключові слова: синтезированные маркетинговые коммуникации, синтезированный эффект, принципы, функции, механизм, промышленное предприятие.
Класифікація JEL: М30, М37, М39, М40, М49.
Цитувати як: Tymokhina, Ya. (2014). Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation. Marketing and Management of Innovations, 3, 73-79. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Khmarska, I.A. (2011). Sutnist ta znachennia marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstv [Essence and importance of enterprises marketing communications]. Visnyk khmelnytskoho natsionalnoho universytetu – Bulletin of Khmelnitsky National University, 6, 114-118 [in Ukrainian].
- Kozhukhivska, R.B. (2013). Sut i pryntsypy realizatsii intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii [Essence and principles of integrated marketing communications implementation]. Biznes-inform – Inform Business, 3, 362-367 [in Ukrainian].
- Krauze, O. (2008). Intehrovani marketynhovi komunikasii pidpryiemstva [Integrated marketing communications of enterprise]. Socialno-ekonomichni problemy i derzhava – Socio-economic problems and state, 1, 104-110 [in Ukrainian].
- Melnyk, L. (2012). Synergetic basis of innovation marketing. Economics and Business, 22, 118-124 [in English].
- Pan, L.V. (2008). Intehralni marketynhovi komunikatsii yak novyi instrument upravlinnia biznesom [Integral marketing communications as a new tool for business management]. Teoriia i praktyka ekonomiki i predprinimatelstva – Theory and practice of economics and business, 132-133 [in Ukrainian].
- Praude, V., & Shalkovska, E. Synergistic effect in marketing system. Retrieved from http://www.iigss.net/scientific_inquiry/2010-06/5-Praude_Shalkovska.pdf [in English].
- Raikovska, I.T. Pryntsypy ekonomichnoho analizu v umovakh transformatsiinoi ekonomiky [Principles of economic analysis in terms of transformation economy]. Retrieved from http://eztuir.ztu.edu.ua/5462/1/84.pdf [in Ukrainian].
- Raupov, R. (2009). Intehratsiia marketynhovykh komunikatsii [Integration of marketing communication]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu – Bulletin of Khmelnitsky National University, 6, 85-89 [in Ukrainian].
- Romanenko, O.O. (2010). Sutnist ta protses formuvannia intehrovanykh marketynhovykh komunikatcii [Essence and creation process of integrated marketing communications]. Ekonomichnyi visnyk NGhU – Economic Journal of NMU, 1, 112-119 [in Ukrainian].
- Shkaraban, S. (2011). Kharakterystyka funktsii ekonomichnoho analizu v konteksti upravlinnia subiektamy hospodariuvannia [Characteristics of economic analysis features in context of management of business entities]. Ekonomichnyj analiz – Economic Analysis, 8, 10-12 [in Ukrainian].
- Sirenko, K.V. (2011). Analiz zmistovnoho napovnennшa katehorii “intehrovani marketynhovoi komunikatsii” [Content analysis the category of “integrated marketing communication”]. Upravlinnia rozvytkom – Management development, 4(10), 227-228 [in Ukrainian].
- Trynka, L.Ya. Problemy oblikovo-analitychnoho zabezpechennia v systemi ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstv [Problems of accounting and analytical support in economic safety of enterprises]. Retrieved from http: elibrary.nubip.edu.ua/15960/1/12tly.pdf [in Ukrainian].
- Yankovska, Gh.V. (2010). Sutnist marketynhovykh komunikatsii ta yikh mistse u systemi marketynhu [Essence of marketing communications and its place in marketing system]. Nauka i ekonomika – Science and economy, 4 (20), 98-101 [in Ukrainian].
|