Зміст |
Автори:
Яковлєв Анатолій Іванович, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри економіки і маркетингу, НТУ України «Харківський політехнічний інститут» (м. Харків, Україна) Ларка Людмила Сергіївна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри економіки і маркетингу, НТУ України «Харківський політехнічний інститут» (м. Харків, Україна)
Сторінки: 80-89
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті запропоновано доповнювати аналіз асортименту продукції розрахунками його раціональності за критерієм Спірмена, а також обґрунтовано доцільність застосування як критерію ранжування асортиментних груп продукції при побудові діаграми Парето маржинального прибутку.
Ключові слова: раціональність асортименту, асортимент продукції, діаграма Парето, маржинальний прибуток, критерій Спірмена.
Класифікація JEL: M11, M31
.
Цитувати як: Jakovlev A. & Larka, L. (2014). The tools of rational product range support. Marketing and Management of Innovations, 3, 80-89. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Berens, V. (1995). Rukovodstvo po otsenke effektivnosti investitsii [Management according to investments efficiency]. Moskow: Infra [in Russian].
- Pashutin, S. (2002). Technolohiia formirovaniia assortimenta [Technology of assortment formation]. Marketoloh – Marketer, 10(36), 21-24 [in Russian].
- Lepa, N.N. (2002). Metody i modeli stratehicheskoho upravleniia predpriiatiiem [Methods and models of strategic operation of enterprises]. Donetsk: Yuho-vostok Ltd [in Russian].
- Prihozhyn, E.M. (1986). Sovershenstvovanie planirovaniia na predpriiatiiah: metodolohiia, teoriia, praktika [Planning perfection at the enterprises: methodology, theory, practice]. Moscow: Ekonomika [in Russian].
- Shvets, I. (1998). Upravlenie proizvodstvennymi moshchnostiami v usloviiah peremennoho sprosa [Management of capacities in the conditions of variable demand]. Biznes Inform – Bussines Inform, 13-14, 60-64 [in Russian].
- Zabrodskii, V. (1997). Formirovanie proizvodstvennoi prohrammy predpriiatiia [Formation of the production program of the enterprise]. Biznes Inform – Bussines Inform, 18, 27-29 [in Russian].
- Zabuha, S. (1998). Otsenka realizuemosti hodovoi proizvodstvennoi prohrammy [Estimation of realizability of the annual production program]. Biznes Inform – Bussines Inform, 5, 55-56 [in Russian].
- Burtsev, V.V. (2006). Kompleksnyi ekonomicheskii analiz formirovaniia assortimentnyh prohramm [The complex economic analysis of formation assortment]. Finansovyi menedzhment – Financial management, 4, 3-10 [in Russian].
- Cherniakhovskaia, T.N. (2008). Marketinhovaia deiatelnost predpriiatiia: teoriia i praktika [Marketing activity of the enterprise: theory and practice]. Moscow: Vysshee obrazovanie [in Russian].
- Hair, Joseph F. (2000). Marketing research: a practical approach for the new Millennium. Boston: Irwin; McGraw-Hill [in English].
- Baye, M.R. (1997). Managerial economics and business strategy. Boston etc.: Irwin; McGraw-Hill [in English].
|