Зміст |
Автори:
Лабунська Світлана Віталіївна, канд. екон. наук, доцент, докторант кафедри бізнесу і менеджменту, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця (м. Харків, Україна)
Сторінки: 102-112
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розкрита сутність інноваційного потенціалу підприємства та обґрунтоване його значення для досягнення цілей сталого розвитку на основі систематичної та ефективної інноваційної діяльності. Висвітлені результати оцінки та аналізу інноваційного потенціалу підприємств України в галузях машинобудування, металургії та хімічної промисловості за видами інновацій. Доведена доцільність використання запропонованої методики для обліково-аналітичної підтримки управлінських рішень щодо інноваційних проектів підприємств.
Ключові слова: аналіз, інновація, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал підприємства, управлінське рішення.
Класифікація JEL: O31, О33.
Цитувати як: Labunska, S. (2014). Comprehensive evaluation and analysis of industrial enterprises innovation potencies. Marketing and Management of Innovations, 3, 102-112. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Heiets V.M., & Mazaraki A.A. (2008) Priorytety natsionalnoho ekonomichnoho rozvytku v konteksti hlobalizatsiinykh vyklykiv [Priorities for national economic development in global challenges]. Kyiv: Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t [in Ukrainian].
- Yermoshenko M.M. (2009). Nova paradigm economichnoi nauky v konteksti rozvutku v umovakh informaciinoi economiky [New paradigm of ecomomics for development of informational economics]. Actualni problemy economiky – Actual problems of economics, 11, 14-20 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2012). Analiz rynkovyh mozhlyvostei i potencialu innovaciinoho rozvytku orhanizacii na bazi ekolohichnykh innovatsii [Analysis of market opportunities and organization potential of innovative development on basis of ecological innovation]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 229-241 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2012). Innovatsii i marketynh – rushiini syly ekonomichnoho rozvytku [Innovations and marketing as the drivers of economic development]. Sumy: TOV «Drukarskyi dim «Papirus»» [in Ukrainian].
- Labunska, S.V. (2011). Konceptualni pidkhody do otsinku innovatcijnoj spromozhnosti pidpryemstv [Conceptual approaches for enterprise innovation potency evaluation]. Upravlinnia rozvytkom – Management of development, 21, 84-89 [in Ukrainian].
- Rohoza, M.Ye., & Verhal K.Yu. (2011). Sratehichnyi innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstv: modeli ta mekhanizmy [Strategic innovation development of enterprises: models and mechanisms monograph]. Poltava : RVV PUET [in Ukrainian].
- Prokopenko, O.V. (2010). Sotsialno-ekonomichna motyvatsiia ekolohizatsii innovatsiinoi diialnosti [Social and economic motivation for ecology in innovation activity: monograph]. Sumy : Vyd-vo SumDU [in Ukrainian].
- Svetunkov, M.H., & Svetunkov S.H. (2010). Predprynymatelstvo i innovatsyi [Entrepreneurship and innovations. – Ulianovsk : UlHTU [in Russian].
- Fedulova, L., & Pashuta, M. (2010). Rozvutok natsionalnoi innovatsijnoi systemy Ukrainy [Development of national innovation system of Ukraine]. Ekonomika Ukrainy – Economics of Ukraine, 4, 35-47 [in Ukrainian].
- Oslo, M. (2005). Guidelines for collecting and interpreting innovation data. – OECD: EUROSTAT [in English].
|