Зміст |
Автори:
Ілляшенко Сергій Миколайович, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна), д-р хабілітований, професор, Вища економіко-гуманітарна школа (м. Бєльсько-Бяла, Польща)
Сторінки: 121-129
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-12
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті здійснено аналіз місця і ролі WEB-культури як складової інтелектуального капіталу організації, що активно працює в інтернет, з позицій підвищення її конкурентоспроможності. Уточнено структуру Web-культури організації. Виділені конкурентні переваги організації, що активно працює в інтернет. Виконано систематизацію основних методів діяльності організації в інтернет. Запропоновано формальні залежності для оцінки конкурентних переваг організації в залежності від стану (рівня розвитку) її Web-культури.
Ключові слова: Web-культура, конкурентоспроможність, інтернет-бізнес, конкурентні переваги, інтелектуальний капітал.
Класифікація JEL: M21, O31.
Цитувати як: Illiashenko, S. (2014). Web-culture as a factor of company’s competitiveness enhancement. Marketing and Management of Innovations, 3, 121-129. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Illiashenko, S.M. (2013). WEB-kultura kak sostavliaiushhaia ustoichivoho razvitiia orhanizatsii [WEB-culture as a component of the sustainable development of the organization]. Ustoichivo razvitie – Sustainable development, 8, 32-36 [in Russian].
- Measuring the Information Society 2012 ITU. (n.d.). www.itu.int. Retrieved from http://www.itu.int/ITU-D/ict/publications/idi/mrial/2011/MIS_2011_without_annex_5.pdf [in English].
- Study on the social impact of ICT. Final Report D7.1. 30 April 2010. (n.d.). ec.europa.eu. Retrieved from http://ec.europa.eu/information_society/eeurope/i2010/docs/eda/social_impact_ of_ict_exec_sum.pdf [in English].
- Orekhov, S.A., & Bebris, A.O. (2013). Povyshenie konkurentosposobnosti v internete kak vazhneishii faktor povysheniia effektivnosti v biznese [Improving the competitiveness of the Internet as the most important factor in increasing the efficiency of business]. Naukovedenie – Science of Science, 6. Retrieved from http://naukovedenie.ru /PDF/57EVN613.pdf [in Russian].
- Smolokurov, Ye.V. (2009). Informatsionnye tekhnolohii kak faktor povysheniia konkurentosposobnosti turistskih firm [Information technology as factor of improving the competitiveness of tourist enterprises]. Zhurnal universiteta vodnykh kommunikatsii – Journal of University of Water Communications, 3. Retrieved from http://socionet.ru/publication .xml?h=spz:cyberleninka:14885:7680754 [in Russian].
- Zakharchenko, D.V. (2011). Informatsionno-setevye tekhnolohii kak faktor konkurentosposobnosti kompanii [Information and network technologies as factor of the companies’ competitiveness]. Voprosy ekonomiki i prava – Questions of economics and law, 4. Retrieved from http://ecsocman.hse.ru/data/2012/03/18/1269116189/Zaharchenko.pdf [in Russian].
- Yenin, S.V. (2012). Informatsionnye tekhnolohii kak faktor innovatsionnoho razvitiia i povysheniia konkurentosposobnosti [Information technologies as factor of innovative development and competitiveness]. Vesnik cuviazi – Bulletin of communications, 5(115). Retrieved from http://www.vsbel.by/File/2012_5/enin.pdf [in Russian].
- Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2013). Rol web-kultury v formirovanii ustoichivoho razvitiia orhanizatsii [The role of web-culture in setting the sustainable development of the organization]. Proceedings from Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Ekonomichni problemy staloho rozvytku» – International Scientific and Practical Conference «Economic Problems of Sustainable Development». (pp. 109-111). Sumy: Sumskyi derzhavnyi universytet [in Russian].
- Shypulina, Yu.S. (2013). Іnnovacіina kultura yak skladova іnnovatsіino-spriiatlyvoho seredovyshha na suchasnomu pіdpryiemstvі [Innovation culture as a part of the innovative and supportive environment for the modern enterprise]. S.M. Illiashenko (Eds.). Іnnovatsіi u marketynhu і menedzhmentі – Innovations in marketing and management (pp. 132-140). Sumy: TOV «Drukarskyi dim «Papirus» [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2008). Sutnіst, struktura і metodychnі osnovy otsіnky іntelektualnoho kapіtalu pіdpryiemstva [The essence, structure and methodological foundations of evaluation of intellectual capital company]. Ekonomika Ukrainy – Economics of Ukraine, 11, 16-26 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2011). Suchasnі tendentsіi zastosuvannia Іnternet-tekhnolohіi u marketynhu [Modern trends in the use of Internet technologies in marketing]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4, 64-74 [in Ukrainian].
- Prokopenko, O.V., & Shypulina, Yu.S. (2014). Motyvatsіia personalu і іnnovacіina kultura pіdpryiemstva [Motivation of staff and innovative enterprise culture]. Maksymova, T.S. (Eds.). Marketynh: teoriia i praktyka – Marketing: theory and practice (pp. 134-142). Luhansk: Vyd-vo SNU im. V. Dalia [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2013). Sait orhanіzatsіi yak іnstrument formuvannia ii іmіdzhu [Site of organization as tool for its image formation]. Illiashenko, S.M. (Eds.). Іnnovatsіi u marketynhu і menedzhmentі – Innovations in marketing and management (pp. 414-428). Sumy: TOV «Drukarskyi dim «Papirus» [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.N., & Shypulina, Yu.S. (2010). Analiz rynochnykh vozmozhnostei innovatsyonnoho razvitiia predpriiatiia v usloviiah nechetkoi otsenki faktorov vneshnei i vnutrennei sredy [Analysis of market opportunities, innovative development of enterprise in terms of fuzzy evaluation factors in the external and internal environment]. Visnyk SumDU. Seriia Ekonomika – Bulletin of SumSU. Economic Series, 1, 97-102 [in Russian].
- Bakaev, A.A., Hritsenko, V.I., & Kozlov, D.N. (1992). Ekspertnye sistemy i lohicheskoie prohrammirovanie [Expert systems and logic programming]. Kiev: Naukova dumka [in Russian].
- Sait kafedry marketinha i upravleniia innovatsyonnoi deiatelnostiu SumHU [Website of the department of marketing and innovation activity mamagement of SSU]. km.fem.sumdu.edu.ua. Retrieved from http://km.fem.sumdu.edu.ua [in Russian].
|