Зміст |
Автори:
Райко Діана Валеріївна, д-р екон. наук, професор, професор кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту, НТУ України «Харківський політехнічний інститут» (м. Харків, Україна) Лебедєва Лілія Едуардівна, магістр, НТУ України «Харківський політехнічний інститут», (м. Харків, Україна)
Сторінки: 142-153
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-14
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Ціллю статті є створення концептуальної моделі автоматизованої інформаційної системи маркетингу. Головна перевага даної моделі – це забезпечення безперервного зв’язку підприємства з партнерами, споживачами та можливість оперативного реагування на ринкові зміни, а це в свою чергу сприяє підвищенню конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішньому ринках. Результати цієї моделі апробовані на декількох промислових підприємствах України, що підтверджує її практичну значущість.
Ключові слова: концептуальна модель, інформаційна система, автоматизована інформаційна технологія, маркетингова інформаційна система, маркетингові дослідження.
Класифікація JEL: L26, M31.
Цитувати як: Raiko D. & Lebedeva, L. (2014). Conceptual model of an automated information system of marketing at the enterprise . Marketing and Management of Innovations, 3, 142-153. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.3-14
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kotler, Ph. (2000). Osnovy marketinha [Basics of Marketing]. Moscow; St. Peterburg; Kiev: Izdatelskii dom «Villiams» [in Russian].
- Kleiner, G.B., Tambovtsev V.L., & Katchalov R.M. (1997). Predpriiatiie v nestabilnoi ekonomicheskoi srede: riski, stratehii, bezopastnost [The enterprise in an unstable economic environment: risks, strategies, safety]. Moscow: Ekonomika [in Russian].
- Gerchikova, I.N. (1990). Marketinh: orhanizatiia, technolohiia [Marketing: organization, technology]. Moscow: MGIMO MID SSSR Schkola mezhdunarodnoрo businesa [in Russian].
- Zheleny, M. (2002). Informatsionnyie tekhnolohii [Information technology in business]. Moscow: Piter [in Russian].
- Mardanova, E.W. (2001). Planirovaniie meropriiatii marketinha na predpriiatii poznichnoi torhovli [Planning marketing activities in retail]. Marketing v Rossii i za rubezhom – Marketing in Russia and abroad,1 [in Russian].
- Titorenko H.A. (2008). Informatsionnyie tekhnolohii v biznesse [Information systems in the economy]. Moscow: Unity-Dana [in Russian].
- Pіnchuk N.S, Haluzinskyi H.P, & Orlenko, N.S. (1999). Іnformatsіinі sistemy i tehnolohіi v marketynhu [Information systems in technologies of marketing]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Sytnyk V.F. (2001). Osnovy informatsіinnykh system [Fundamentals of Information Systems]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Fedorchenko, A.V. (2009). Systema marketinhovykh doslidzehn [The system of marketing research]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Shumeiko, V.M. (2009). Orhanizatiini structury upravleniia marketynhom na vyrobnychykh pidpryiemstvakh [The organizational structure of marketing management industrial enterprises]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 1, 46-48 [in Ukrainian].
|