Зміст |
Автори:
Крикавський Євген Васильович, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу і логістики, Національний університет «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна) Чухрай Андрій Ігорович, аспірант кафедри маркетингу і логістики, Національний університет «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна)
Сторінки: 54-70
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті викладено результати розроблення технології вибору бізнес-моделі підприємства в умовах динамічності та невизначеності ринку, а також апробація даної технології на конкретному досліджуваному підприємстві за методом ситуаційного аналізу. У дослідженні використано такі методи дослідження: SWOT-аналіз, сценаріо-аналіз, дерево цілей, матричний метод.
Ключові слова: бізнес-модель, технологія вибору бізнес-моделі, SWOT-аналіз, сценаріо-аналіз, генерування альтернативних сценаріїв, дерево цілей, матриця стратегічних альтернатив.
Класифікація JEL: L10, C61, L68.
Цитувати як: Krykavskyi Ye. & Chukhrai, A. (2014). Scenario analysis in business model choosing for instrument-making enterprise. Marketing and Management of Innovations, 2, 54-70. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Casadesus-Masanell, R., & Ricart, J.E. (2010). From Strategy to Business Models. Long Range Planning, Vol. 43, Issues 2-3, 204 [in English].
- Jansen, Wendy, Steenbakkers, Wilchard, & Jäegers, Hans (2007). New Business Models for the Knowledge Economy. Gower Publishing, Ltd [in English].
- Keidel, R.W. (2010). The Geometry of Strategy. Concepts for Strategic Management. New York: Routledge, Taylor & Francis Group [in English].
- Osterwalder, A., & Yves, P. (2002). An e-Business Model Ontology for Modeling
- e-Business. Proceedings of 15th Bled Electronic Commerce Conference, (17-19) [in English].
- Rearce, J., & Robison, R. (2005). Strategic Management: Formulation, Implementation, and Control. Macgraw-Hill, Irwin [in English].
- Biznes-modeli v Internete [Business Models at Internet]. www.oladan.com. Retrieved from http://www.oladan.com/ru/studio/blog/131-2009-01-26-06-59-02.html [in Ukrainian].
- Dzhonson, M., Kristensen, K., & Kahermann, H. (2009). Izobretaia novuiu biznes-model [Inventing a new business model ]. Stratehii – Strategy, 1-2, 14-24 [in Russian].
- Zahirska, I.A., & Bidiuk, P.I. (2012). Metodyka pobudovy stsenarnoho analizu iz vykorystanniam baiiesivskykh metodiv [Method of constructing a scenario analysis using Bayesian methods]. Elektrotekhnichni ta kompiuterni systemy – Electrical and computer systems, 08(84), 137-142 [in Ukrainian].
- Krykavskyi, Ye.V,. & Bytsa, V.Y. (2013). Formuvannia stratehichnoi modeli rozvytku vuzkospetsializovanykh mashynobudivnykh pidpryiemstv [Forming strategic model of specialized engineering companies]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky – Bulletin of Khmelnitsky National University. Economics, 6, Vol. 2, 55-62 [in Ukrainian].
- Mokrynska, Z.V. (2009). Osoblyvosti suchasnykh biznes-modelei aviakompanii na mizhnarodnomu rynku aviaperevezen [Features of modern business models of airlines in the international air transportation market]. Ekonomichnyi prostir – Economic Space, 30, 16-27 [in Ukrainian].
- Prakhalat, K.K., & Ramasvami, Venkat (2005). Maibutnie konkurentsii. Tvorennia unikalnoi tsinnosti spilno z kliientamy [Future competition. Creating unique value together with customers]. Kyiv: Vydavnytstvo Oleksiia Kapusty (pidrozdil «Ahentsiia «Standart»») [in Ukrainian].
- Slyvotskyi, A. (2001). Mihratsiia kapitalu: Yak u zamyslakh na kilka rokiv vyperedyty svoikh konkurentiv [How will design a few years ahead of its competitors ]. Kyiv: Univ. vyd-vo «Pulsary» [in Ukrainian].
- Soolyatté, A.Yu. (n.d.). Chto takoie biznes-model [What is the business model?]. mkozloff.files.wordpress.com. Retrieved from http://mkozloff.files.wordpress.com/ [in Russian].
- Chukhrai, N.I. (2012). Biznes-model yak dzherelo innovatsiinoho zrostannia [Business model as a source of innovative growth]. Upravlinski innovatsii – Management innovation, 1, 21-33 [in Ukrainian].
- Chukhrai, N.I. (2013). Otsiniuvannia rezultatyvnosti ta efektyvnosti marketynhu promyslovoho pidpryiemstva u lantsihu postavok [Marketing effectiveness and efficiency evaluation of industrial enterprises in the supply chain]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 24-34 [in Ukrainian].
- GFK: Rynok pobutovoi tehniky ta elektroniky pokazav pozytyvnu dynamiku [GFK: Technical consumer goods market showed positive dynamics] (n.d.). http://www.trademaster.ua. Retrieved from http://www.trademaster.ua/articles/407 [in Ukrainian].
|