Зміст |
Автори:
Наторіна Альона Олександрівна, аспірант кафедри інформаційних систем і технологій управління, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського (м. Донецьк, Україна)
Сторінки: 107-113
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті визначено роль комп’ютерних інформаційних систем у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства, досліджено інформаційні системи управління маркетингом на підприємствах, проаналізовано етапи системи розроблення і виведення товару на ринок у межах його життєвого циклу на прикладі підприємств олійно-жирової промисловості.
Ключові слова: маркетингова діяльність, стратегічне управління, автоматизація, маркетингова інформаційна система, олійно-жирова промисловість.
Класифікація JEL: L66, L86, M21, M31.
Цитувати як: Natorina, A. (2014). Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management . Marketing and Management of Innovations, 2, 107-113. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Sokhatska, O., & Lahotska, N. (2013). Stratehichne marketynhove upravlinnia [Strategic marketing management]. Zhurnal Yevropeiskoi ekonomiky – Journal of the European economy, Vol. 12, 1, 120-123 [in Ukrainian].
- Gabay, J. (February 26, 2010). Make a Difference with Your Marketing (Teach Yourself). Hodder & Stoughton, 352 p. [in English].
- Lambin, J-J., & Schuiling, I. (August 21, 2012). Market-Driven Management: Strategic and Operational Marketing. Palgrave Macmillan, 3rd edition, 624 p. [in English].
- Raiko, D.V. (2007). Formuliuvannia osoblyvostei stratehichnoho upravlinnia rozvytkom marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva, shcho poliahaiut u rozhliadi systemy «spozhyvach – pidpryiemstvo – partner» za vlastyvostiamy [The features formulation of enterprise marketing activities strategic management, which are to review the system of «consumer-company-partner» by properties]. Nauchnyie trudy DonNTU – Scientific DonNTU papers, 32, 177-187 [in Ukrainian].
- Zaitseva, O.I. (2012). Stratehichne upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv v umovakh rynkovoi samoorhanizatsii [Strategic management of enterprises marketing activities in self-organizational market]. Ehkonomika Kryma – Economy of Crimea, 1(38), 297-299 [in Ukrainian].
- Ozhereleva, M.V. (2012). Marketinhovaia informatsionnaia sistema kak chast informatsionnoi sistemy upravleniia orhanizatsiei [Marketing information system as part of a management information system organization]. Biulleten nauchnykh rabot Brianskoho filiala MIIT – Bulletin of scientific papers Bryansk branch of the MIIT, 1, 104-107 [in Russian].
- Naumova, O. (2013). Pidvyshchennia roli marketynhovykh informatsiinykh system pry zabezpechenni efektyvnoho upravlinnia marketynhom pidpryiemstva [Increase of the marketing information systems role at providing of effective marketing management of enterprise]. Ekonomichnyi visnyk Donbasu – Economic Bulletin of Donbass, 2(32), 129-134 [in Ukrainian].
- Shapoval, O.F., & Konnova, L.O. (2006). Marketynhovi informatsiini systemy v upravlinni biznesom [Marketing information systems in business management]. Upravlinnia orhanizatsiino-tekhnichnymy ta finansovo-ekonomichnymy zminamy na promyslovykh pidpryiemstvakh: Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia – National Scientific and Practical Conference. (pp. 39-40). Kyiv: NUKhT [in Ukrainian].
- Pyliavets, V.M. (2011). Oliino-zhyrovyi kompleks Ukrainy: stan ta perspektyvy rozvytku [Oil and fat complex of Ukraine: state and future development]. Zbirnyk naukovykh prats VNAU – Collected Works VNAU, Vol. 3, 2(53), 88-93 [in Ukrainian].
- Sait asotsiatsiii Ukroliiaprom [Site of Association Ukroliyaprom]. www.ukroilprom.org.ua. Retrieved from http://www.ukroilprom.org.ua/?q=node/3 [in Ukrainian].
- Honsor, O.I. (2013). Vprovadzhennia CALS-tekhnolohii v systemy upravlinnia yakistiu na pidpryiemstvakh ahropromyslovoho kompleksu [Implementation of CALS-technologies in the quality management system in agricultural enterprises]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» – Bulletin of National University «Lviv Polytechnic», 753, 135-139 [in Ukrainian].
|