Зміст |
Автори:
Бережний Артем Валерійович, аспірант кафедри менеджменту природоохоронної діяльності та регіональної політики, Національна академія природоохоронного та курортного будівництва (м. Сімферополь, Україна)
Сторінки: 220-229
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-19
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
На основі дослідження сучасних теорій конкуренції представлено організаційно-економічний механізм забезпечення конкурентоспроможності, базис якого формують процесний, маркетинговий та кластерний підходи, що враховують специфіку функціонування морського порту. При цьому обґрунтовано необхідність урахування ролі порту в економіці регіону як елемента інфраструктури та логістичної системи, а також особливостей сучасного розвитку, які проявляються в глобалізації економіки та інтеграції бізнесу.
Ключові слова: морський порт регіону, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, регіон, організаційно-економічний механізм.
Класифікація JEL: R11, R40.
Цитувати як: Berezhnoi, A. (2014). The organizational and economic mechanism of competitiveness of the seaport region: methodology of formation and tools of realization. Marketing and Management of Innovations, 2, 220-229. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.2-19
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Zimenkov, R.I. (2005). Svobodnyie ekonomicheskiie zony [Free economic zones]. Moscow: UNITI-DANA [in Russian].
- Katsman, F.M. (2007). Spetsialnyie ekonomicheskiie zony [Special economic zones]. Transport Rossiiskoi Federatsii – Transport of the Russian Federation, 8, 22-26 [in Russian].
- Malyshkina, E. (2005). Ob specialnykh ekonomicheskikh zonakh v Rossiiskoi Federatsii [About the special economic zones in the Russian Federation]. Transport Rossiiskoi Federatsii – Transport of the Russian Federation, 7, 18-21 [in Russian].
- Benacchio, M., & Ferrari, C. (2000, June 8-10). On the Economic Impact of Ports: Local vs. National Costs and Benefits. Forum of Shipping and Logistics, Special Interest Group on Maritime Transport and Ports International Workshop. Genoa [in English].
- Casson, M. (1986). The Role of Vertical Integration in the Shipping Industry. Journal of Transport Economics and Policy, Vol. 20, 1, 7-29 [in English].
- Chandler, Jr. A.D. (1977). The Visible Hand. Cambridge: Harvard [in English].
- De Langen, P. (2004, April). Governance in seaport clusters. Maritime Economics and Logistics, 4, 141-156 [in English].
- Ducruet, C. (2009). Port regions and globalization. In: Ports in proximity: competition and cooperation among adjacent seaports. Holland: Logistik [in English].
- Goss, R.O. (1990, January). Economic policies and seaports. The economic functions of ports. Maritime Policy and Management, 17, 207-220 [in English].
- Freemont, A. (2007, April). Global Maritime Networks: The case of Maersk. Journal of Transport Geography, Vol. 16, 6, 431-442 [in English].
- Kaufmann, G. (1979). Port Impact Studies: comparison and evaluation of existing methods. Vancouver: School of community and regional planning [in English].
|