Зміст |
Автори:
Шубін Олександр Олександрович, д-р екон. наук, професор, ректор, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського Мітяєва Тетяна Леонідівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності, Харківський державний університет харчування і торгівлі
Сторінки: 81-91
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті сформульована основна мета фінансового планування маркетингової діяльності підприємства, що полягає, у першу чергу, у зменшенні рівня невизначеності та ризику в діяльності підприємства, а також у концентрації ресурсів у вибраних стратегічних напрямах; визначені кількісні показники результативної сегментації; розроблений механізм оцінки ефективності процесу сегментації на ринку продуктів швидкого приготування, а також розроблений плановий бюджет для виведення компанією «Техноком» лінії нових товарів на ринку продуктів швидкого приготування.
Ключові слова: економічний механізм, ефективність, концепція, незадоволені потреби, сегментація, споживач, цільова аудиторія, позиціювання, маркетинг.
Класифікація JEL: G31, L11, L19, M31.
Цитувати як: Shubin A. & Mitiaeva, T. (2014). Financial planning as a key criterion for the effectiveness of segmentation and positioning of fast food. Marketing and Management of Innovations, 1, 81-91. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kotler, F. (1999). Marketing menedzhment [Marketing management]. Saint Petersburg: Piter Kom [in Russian].
- Lanrevi, Zh. (2006). Merkator. Teoriia i praktika marketinha [Mercator. Theory and practice of marketing]. Moscow: MTSEFR [in Russian].
- Akoff, R. (1985). Planirovaniie budushcheho korporatsii [Planning for the future of corporation]. Moscow: Prohress [in Russian].
- Aivazian, S.A. (1998). Prikladnaia statistika i osnovy ekonometriki [Applied statistics and econometrics basis]. M.: YUNITI [in Russian].
- Kruhlov, V.V. (2002). Intellektualnyie informatsionnyie sistemy: kompiuternaia podderzhka sistem neshetkoi lohiki i nechetkoho vyvoda [Intelligent information systems: computer support systems of fuzzy logic and fuzzy inference]. Moscow: Fizmatlit [in Russian].
- Himarov, V.A., Dli, M.I., & Himarov, V.V. (2003). Primenenie adaptivnykh sistem nechetkoho loghicheskoho vyvoda pri reshenii ekonomicheskikh zadach [Application of adaptive fuzzy inference system for solving economic problems] Proceedings from The International Conference Sovremennye informatsionnye tekholohii v meditsine i ekolohii – Modern information technologies in medicine and ecology. (pp. 30-34). Moscow: Fizmatlit [in Russian].
- Braverman, E.M., & Emelianov, S.V. (1996). Matematicheskiie modeli planirovania i upravleniia v ekonomicheskikh sistemakh [Mathematical models of planning and management in economic systems]. Moscow: Nauka [in Russian].
- Dibb, S. (2001). Prakticheskoe rukovodstvo po sehmentirovaniiu rynka [Practical guidance on market segmentation]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Wendell, S. (1995). Product Differentiation and Market Segmentation as Alternative Marketing. Strategies, Marketing Management, 63-65 [in English].
- Hawkins, D., Best R., & Coney K. (1995). Consumer Behaviour: Implications for Marketing Strategy. New York [in English].
- Greenberg, M., & McDonald Schwartz S. (1989). Successful Needs/ Benefits Segmentation: A User’s Guide. Journal of Consumer Marketing, 29-36 [in English].
- King, U., & Kliland D. (1982). Stratehicheskoe planirovanie i hoziaistvennaia politika [Strategic planning and economic policy]. Moscow: Progress [in Russian].
- Tompson, A.A., & Striklend, A.Dzh. (1998). Stratehicheskii menedzhment. Iskusstvo razrabotki i realizacii stratehii [Strategic management. Arts development and implementation of strategies]. Moscow: Banki i birzhy [in Russian].
- Kleiner, H. (1998). Mehanizmy priniatiia stratehicheskih reshenii i stratehicheskoe planirovanie na predpriiatiiah [Mechanisms of strategic decision-making and strategic planning in enterprises]. Voprosy jekonomiki – Economic Issues, 9 [in Russian].
- Vissema, H. (2000). Stratehicheskii menedzhment i predprinimatelstvo: vozmozhnosti dlia budushheho protsvetaniia [Strategic Management and Entrepreneurship: Opportunities for future prosperity] Moscow: Finpress [in Russian].
- Ansoff, I. (1999). Novaia korporativnaia stratehiia [The new corporate strategy]. Saint Petersburg: Piter, [in Russian].
- Lamben, Zh.-Zh. (1996). Stratehicheskii marketinh. Evropeiskaia perspektiva [Strategic marketing. European perspective]. Saint Petersburg: Nauka [in Russian].
- Hradov, A.P. (1995). Ekonomicheskaia stratehiia firmy [The economic strategy of firm]. Saint Petersburg: Izd-vo «Spetsyalnaia literatura» [in Russian].
|