Зміст |
Автори:
Ковальскі Славомир, PhD, доцент Інституту маркетингу в Департаменті з питань управління, факультет менеджментy, Ченстоховський технологічний університет (Ченстохова, Польща)
Сторінки: 110-115
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Мета статті полягає у визначенні шляхів досягнення цілей спортивної організації через маркетингову діяльність. У ході дослідження передбачається, що спортивна організація для задоволення потреб зацікавлених сторін має бути неординарною при реалізації маркетингової діяльності. Через неоднорідність цільової аудиторії стандартні рекламні заходи не матимуть позитивного ефекта. Тому у статті звертається увага на можливу різноманітність у здійсненні маркетингової політики спортивних організацій на прикладі спортивних організацій Польщі.
Ключові слова: маркетингові комунікації, маркетинг спорту, спортивні організації, очікування зацікавлених сторін, маркетингова діяльність.
Класифікація JEL: L83, M19, M31.
Цитувати як: Kowalski, S. (2014). Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities. Marketing and Management of Innovations, 1, 110-115. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Grzeszak, A. (2006). W świetle gwiazd. Polityka, 17/18, 45 [in Polish].
- Kaczmarek, M., Kropielnicki, K., & Matecki, P. (2006). Rozpoznanie preferencji kibiców sportowych na przykładzie badania “Kibice o Lechu Poznań”. Marketing dla sportu. Materiały Konferencji “IV Dni Marketingu Sportowego”. Poznań: Sport & Business Foundation [in Polish].
- Klisiński, J. (2011). Rynek dóbr i usług sportowych. Bielsko-Biała: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej [in Polish].
- Kowalski, S. (2011). Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnyc. Częstochowa: Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej [in Polish].
- Kowalski, S., & Sowier-Kasprzyk, I. (2008). Zarządzanie produktem sportowo-rekreacyjnym w warunkach społeczeństwa konsumpcyjnego. Zarządzanie produktem – teoria, praktyka, perspektywy. J. Kall, B. Sojkin (Eds.). Poznań: Wydawnictwo AE [in Polish].
- Mruk, H. (2004). Komunikowanie się w marketingu. Warszawa: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne [in Polish].
- Radke, H. (2007). Sport i prawo – jakie regulacje. Jaki zakres? Sport wyczynowy, 7-9, 144 [in Polish].
- Sznajder, A. (2008). Marketing sportu. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [in Polish].
- Trębecki, J. (2004). Media i sport. Marketing sportowy – teoria i praktyka. Materiały II Ogólnopolskiej Konferencji “Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu”. Poznań: Impact Consulting [in Polish].
- Wszystko jest na sprzedaż, czyli chwilę o komercjalizacji sportu. (12 września 2011). Retrieved from www.sportmarketing.pl/publicystyka/26,wszystko-jest-na-sprzedaz-czyli-chwile-o-komercjalizacji-sportu [in Polish].
|