Зміст |
Автори:
Колодка Анна Віталіївна, аспірант кафедри маркетингу та УІД, Сумськиий державний університет
Сторінки: 132-141
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-13
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті сформовано загальну схему управління іміджем на етапах життєвого циклу підприємства з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов господарювання. Виконано системний аналіз концепцій управління іміджем. Розкрито сильні та слабкі сторони підходів до формування та управління іміджем підприємства,. Розроблено рекомендації щодо використання підходів до управління іміджем на етапах життєвого циклу підприємства
Ключові слова: концепція управління іміджем, етапи життєвого циклу підприємства, іміджева політика, корпоративний імідж, іміджмейкінг.
Класифікація JEL: M21, M31.
Цитувати як: Kolodka, A. (2014). Complex scheme of company image management on the stages of its life cycle. Marketing and Management of Innovations, 1, 132-141. https://doi.org/10.21272/mmi.2014.1-13
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aleshina, I.V. (2003). Korporativnyi imidzh: stratehicheskii aspect [Corporat image: strategic aspect]. Marketinh – Marketing, 7 [in Russian].
- Vikentev, I.L. (1997). Priemy reklamy i pablik rileishnz [The methods of advertising and public relations]. Kiev: Naukova dumka, 254 [in Russian].
- Vishniakova, M. (2003). Kontseptsiia formirovaniia imidzha kompanii (obshchii podkhod i rekomendatsii) [The concept of formation the company image (the general approach and recommendations)]. Marketinh – Marketing, 5 [in Russian].
- Horbatkin, D. (2007). Podkhody k formirovaniiu imidzha organizatsii v srede sovremennykh menedzherov [Approaches to company image formation in the sphere of modern managers]. Korporativnaia imidzhelohiia – Corporate image studies, 1 [in Russian].
- Dzhi, B.(2000). Imidzh firmy. Planirovanie, formirovanie, prodvizhenie [The company image. Planning, formation, advancement]. SPb.: Piter [in Russian].
- Zhdanova, T.S. (2009). «Lenivyi marketinh». Printsipy passivnykh prodazh [«Lazy marketing». The principles of passive sales]. Dashkov i K [in Russian].
- Illiashenko, S.M., & Kolodka, A.V. (2013). Stratehichne upravlinnia imidzhem promyslovoho pidpryiemstva [Strategic management of the industrial enterprise image]. Ekonomichna nauka XXI stolittia: realii ta perspektyvy – The economic science of the XXI century: realities and perspectives, 224-228 [in Ukrainian]
- Kolodka, A.V. (2013). Rol imidzhu u zabezpechenni ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstva [The importance of image in ensuring economic safety of the enterprise]. Ekonomichna bezpeka derzhavy – Economic security of the state [in Ukrainian].
- Lamben, Zh.-Zh. (1995). Stratehicheskii marketinh [Strategic marketing]. M.: Vysshaia shkola [in Russian].
- Rodionova, Ye. V. (2011). Innovatsionnii podhod k upravleniiu personalom [Innovative approach to personnel management]. Sovremennaya ekonomica: problemy, tendentsii, perspectivy – Modern economics: problems, trends, prospects, 5 [in Russian].
- Sytnikov, A. (2003). Reputatsiia kompanii i upravlenie personalom [Company reputation and personnel management]. Imidzh kontakt – Image contact, 7 [in Russian].
- TACIS: The European Union’s Tacis Programm. (n.d.). www.rsci.ru. Retrieved from http://www.rsci.ru/grants/fonds/100.php [in Russian].
|