Зміст |
Автори:
Клісіньскі Януш Сільверюшовіч, д-р екон. наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу і підприємництва Технічно-Гуманістичної Академії (м. Бєльско-Бяла, Польща), професор кафедри економічної теорії Сумського державного університету Прокопенко Марина Олександрівна, студент факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету
Сторінки: 32-41
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті акцентовано увагу на тому, що велика медійна подія, підготована та організована державними організаціями (наприклад, проведення Чемпіонату Європи з футболу Євро-2012), має безпосередній вплив на зростання значення національного бренда в міжнародному рейтингу. Зокрема, проаналізовано позитивні результати проведення чемпіонату Євро-2012 для Польщі.
Ключові слова: національна популяризація, національний бренд, медійна подія, імідж, репутація, капітал бренда.
Класифікація JEL: O50, P46, Z10.
Цитувати як: Klisinski Ja. & Prokopenko, M. (2013). Media events and their impact on Polish national brand. Marketing and Management of Innovations, 4, 32-41. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Videra Z. (2006). Obmannyi marketinh v sporte na fone evolutsii marketinha [Deceptive marketing in sport in the evolution of marketing]. Marketing dlia Sporta – Marketing for Sport. Warsaw: Sport &Business Foundation [in Russian].
- Klisinski Ya. (2012). EURO 2012 – vedushii brend UEFA v katehorii «sportivnoie zrelishe» [UEFA as a leading brand in the category «sports show»]. Teoreticheskiie i prakticheskiei voprosy ekonomiki – Theoretical and practical issues of the economy, 27, 287-295 [in Russian].
- Klisinski Ya. (2010). Euro 2012 kak mehasportivnoie meropriiatie na Ukraine i v Polshe [Euro 2012 as a mega sports event in Ukraine and Poland]. Vestnik «Natsionalnoho universiteta» Lvovskiei politechnicheskii institut – «National University» Lviv Polytechnic, 680, 608-612 [in Russian].
- Klisinski Ya. (2012). Examples of brands and fag events of ambassadors of the national Brand of Poland and Ukraine. Marketing management. Selected Issues. Honorata Howaniec, Wiesіaw Waszkielewicz (Eds) [in English].
- Klisinski Ya. (2011). Marketing-Logistics Aspects in Organizing UEFA Euro 2012. Marketing and logistics problems in the management of organization. Honorata Howaniec, Wiesіaw Waszkielewicz (Eds) [in English].
- Klisinski Ya. (2012). Organization of brand European football championship for men EURO as the flag event for Poland and Ukraine in 2012. Upravleniie XXI veka. Novyie kontseptsii upravlenyia – Management of XXI century. New conceptions of management [in English].
- Klisinski Ya. (2011). Orhanizatsiia UEFA EURO 2012 kak sovremennyi vyzov natsionalnykh ekonomik Polshi i Ukraini [UEFA EURO 2012 organization as a modern challenge of national economies of Poland and Ukraine]. Teoreticheskiei i prakticheskiei voprosi ekonomiki – Theoretical and practical issues of the economy, 24, 205-211 [in Russian].
- Klisinski Ya. (2011). Orhanizatsiia Evropeiskoho futbolnoho Chempionata UEFA EURO 2012 [Organization of the European Football Championship UEFA EURO 2012]. Marketinh i Menedzhment Innovatsi – Marketing and Management of Innovations, 4 (2), 57-62 [in Russian].
- Klisinski, Ya., & Gadzik, A. (2010). EURO 2012 kak rehionalnoie sportivnoe sobytie v hlobalnom turizme [EURO 2012 as a regional sport event in the global tourism]. Teplice [in Polish].
- Klisinski Ya. (2012). Chempionat Evropy po futbolu sredi mushin UEFA-EURO 2012 kak vyzov operatoram stadionov, mahistratam horodov-hoziaev i pravitelstv Polshy i Ukrainy [European football championship among men UEFA-EURO 2012 as a challenge to operators of stadiums, the magistrates of the host cities and the governments of Poland and Ukraine]. Sportivnyi marketinh – vyzov horodam i rehionam – Sports Marketing as a challenge of cities and regions. Lodz: Public Academy [in Russian].
- Oficjalny serwis spółki 2012. (2012). Retrieved from http://www.2012.org.pl [in Polish].
- Lohotyp EVRO 2012 [Euro 2012 logo]. (2012). Retrieved from http://www.3a.com.pl/logotyp-euro 2012 [in Polish].
- Istoriia UEFA [History of UEFA]. (n.d.). Retrieved from http://www.historiaUEFA com [in Russian].
- Obrazy dla maskotki euro 2012. (2012). Retrieved from http://www.obrazy_dla_maskotki_euro2012 [in Polish].
- Turisticheskii sait Polshy [Tourist site of Poland]. (n.d.). Retrieved from http://www.tur-info.pl [in Russian].
- UEFA EURO 2012. Poland. (2012). Retrieved from http://www.UEFA_EURO_2012.pl [in Polish].
- Znamy logotypy miast gospodarzy Euro 2012. (2012). Retrieved from http://www.znamy_logotypy_miast_gospodarzy_Euro_2012.pl [in Polish].
- UEFA. Chempionat Evropy po futbolu 2012 [UEFA. Championship of Europe on football 2012]. (2012). Retrieved from http://www.UEFA_EURO_2012.ua [in Russian].
- Impact Peport – how EURO 2012 influences the economy of Poland. (2012). Retrieved from http://www.2012.org.pl/en/euro-2012/legacy/impact-report.html?pl/euro-2012/co-zostanie-po-euro/raport-impact= [in English].
- Marketing miejsc. (2012). Retrieved from http://www.gmazurek.com/download/marketing/st_ marketing_miejsc.pdf [in Polish].
- The TOP 20 Most Valuable Nation Brands. (n.d.). Retrieved from http://issuu.com/brandfinance/docs/bfj_nation_brands_100_2012 [in English].
|