Зміст |
Автори:
Литовченко Ірина Львівна, д-р екон. наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу Одеського національного економічного університету Шкурупска Ірина Олександрівна, аспірант кафедри маркетингу Одеського національного економічного університету
Сторінки: 52-65
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена розвитку поняття «інтегровані маркетингові комунікації (ІМК)», а також його адаптації до специфічного ринку геліоенергетичного обладнання. Розглянуто теоретичні розробки зарубіжних і вітчизняних учених у галузі ІМК. Дано авторське визначення поняття ІМК, що припускає досягнення синергетичного ефекту. Вивчено причини переходу сучасних підприємств до використання ІМК у маркетинговій діяльності, а також визначено тенденції їх поширення. Виявлено фактори, що впливають на процес формування комплексу ІМК підприємства на ринку геліоенергетичного обладнання. Запропоновано перелік маркетингових заходів, що входять до ІМК для даного ринку.
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації (ІМК), синергетичний ефект, геліотехніка, комунікаційна, економічна, соціальна ефективність, інтерактивність.
Класифікація JEL: M21, M30, L69.
Цитувати як: Litovchenko I. & Shkurupskaya, I. (2013). Integrated marketing communications at solar energy equipment market. Marketing and Management of Innovations, 4, 52-65. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Lari, P., & Richard, E. (2007). Razrabotka tselostnoi prohrammy marketinhovykh kommunikatsii (chast 1) [Development of an integrated marketing communications program]. Izdatelskii dom «Grebennikov». Zhurnal «Reklama. Teoriia i praktika» – Publishing house «Grebennikov». The magazine «Advertising. Theory and Practice», 4, 75-77 [in Russian].
- Shults, D. (2005). Intehrirovannyie marketinhovyie kommunikatsii [Integrated marketing communications]. Retrieved from http://cfin.ru/ svobodnyiy [in Russian].
- Smith, V.P. (1993). Marketinhovyie kommunikatsii. Intehratsionnyie dostizheniia [Marketing communications. Integration achievements]. Moscow [in Russian].
- Smith P., Berri, K., & Pulford, A. (2001). Kommunikatsii stratehicheskoho marketinha [Strategic marketing Ccommunications]. Moscow: Yuniti-DANA [in Russian].
- Kotler, F. (1995). Osnovy marketinha [Principles of marketing]. Vol. 4. Moscow: Biznes-Kniha [in Russian].
- Bernet, Dzh., & Moriarti, S. (2001). Marketinhovyie kommunikatsii: intehrirovannyi podhod [Marketing communications: an integrated approach]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Shults, D.E., Tannenbaum, S.I., & Lauterborn, R.F. (2004). Novaia paradihma marketinha. Intehriruemyie marketinhovyie kommunikatsii [The new paradigm of marketing. Integrable marketing communications]. Moscow: Infra-M [in Russian].
- Abramian, E. (2001). Promotion kak sovremennaia marketinhovaia kommunikatsiia [Promotion as a modern marketing communications]. Marketinhovyie kommunikatsii – Marketing Communications, 3, 21-22 [in Russian].
- Dauling, G. (2003). Reputatsiia firmy: sozdanie, upravlenie, otsenka effektivnosti [Reputation of the firm: creation, management, performance evaluation]. Moscow: IMIDZh-Kontakt; INFRA-M [in Russian].
- Harkavenko, S.S. (2004). Marketynh [Marketing]. Kyiv: Libra [in Ukrainian].
- Sotnikova, E.A., & Zyikova, M.E. (2009). Intehrirovannyie marketinhovyie kommunikatsii kak konkurentnoe preimuschestvo kompanii [Integrated marketing communication as a competitive advantage]. Vestnik OryolGIET – Bulletin of Orel State Institute of Economics and Trade, 1(7), 125-133 [in Russian].
- Romanov, A.A., & Panko, A.V. (2006). Marketinhovyie kommunikatsii [Marketing communications]. Moscow: Eksmo [in Russian].
- Holubkova, E.N. (2003). Marketinhovyie kommunikatsii [Marketing communications]. Moscow: Izdatelstvo «Finpress» [in Russian].
- Cherenkov, V.I. (2004). Evoliutsiia marketinhovoi teorii i transformatsiia dominiruiushchei paradihmy marketinha [The evolution of marketing theory and the transformation of the dominant paradigm of marketing]. Vestnik Spb. Universiteta – Bulletin of Saint-Petersburg University, Series 8, 2 (16), 3-32 [in Russian].
- Stelmah, O.O. (2006). Interaktyvni marketynhovi komunikatsii v menedzhmenti pidpriemstva [Interactive marketing communications in the enterprise management]. Extended abstract of candidate’s thesis. Donetsk [in Ukrainian].
- Primak, T.O. (2003). Marketynhovi komunikatsii v systemi upravlinnia rynkovoiu diialnistiu pidpriemstva [Marketing communications in the management of the enterprise market]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 1 (17), 29-34 [in Ukrainian].
- Romat, E.V. (2002). Reklama [Advetising]. 5th edition. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Herasimova, H.N. (2012). Marketinhovyie kommunikatsii osnovnykh ihrokov rynka mobilnoho Interneta [Marketing communications of major players in the mobile Internet market]. Prakticheskii Marketinh – Practical Marketing, 1, 32-35 [in Russian].
- Ulianovskii, A. (2008). Marketinhovyie kommunikatsii: 28 instrumentov milleniuma [Marketing communications: 28 tools of Millennium]. Moscow: Eksmo [in Russian].
- Popova, N.V. (2010). Intehrirovannyie marketinhovyie kommunikatsii v usloviiakh informatizatsii obschestva [Integrated marketing communications in the information society]. Biznesinform. Ekonomika: Menedzhment i marketing. – Businessinform. Economics: Management and Marketing, 4 (3), 58-69 [in Russian].
- Litovchenko, I.L., & Shkurupskaia, I.A. (2008). Rynok helioenerheticheskoho oborudovaniia v Odesskoi oblasti [The market of solar energy equipment in the Odessa area]. Ekonomist – Economist, 11, 41-56 [in Russian].
- Shkurupskaia, I.A. (2013). Struktura rynka helioenerheticheskoho oborudovaniia v Ukraine [Structure of the solar energy equipment market in Ukraine]. Proceedings of conference: Nauchno-prakticheskaia konferentsiia «Aktualnyie problemy ekonomiki v kontekste hlobalnykh vyzovov» – Scientific-practical conference «Actual problems of the economy in the context of global challenges». (pp.212-213). Odessa: Atlant [in Russian].
- Litovchenko, I.L. (2011). Henezis i evoliutsiia informatsionnoi kontseptsii marketinha [The genesis and evolution of the marketing information concept]. Kyiv: Naukova dumka [in Russian].
|