Зміст |
Автори:
Решетнікова Ірина Леонідівна, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана Єременко Юлія Олександрівна, асистент кафедри маркетингу Кримського економічного інституту ДВНЗ КНЕУ ім. В. Гетьмана (м. Сімферополь)
Сторінки: 66-74
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті уточнюється сутність поняття «індивідуальний маркетинг» через взаємозв’язок його з маркетингом взаємовідносин, CRM, прямим маркетингом і маркетингом баз даних на основі дослідження генезису маркетингу та еволюції процесу індивідуального спілкування покупця і продавця.
Ключові слова: індивідуальний маркетинг, маркетинг взаємовідносин, управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), прямий маркетинг, маркетинг баз даних.
Класифікація JEL: M30, M39, L20.
Цитувати як: Reshetnikova I. & Eremenko, Yu. (2013). Categorical apparatus of individual marketing. Marketing and Management of Innovations, 4, 66-74. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Best, R. (2008). Marketing ot potrebitelia. Stokholmskaia shkola ekonomiki [Marketing from the consumer. Stockholm School of Economics]. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber [in Russian].
- Butenko, N.V. (2001). Vnedreniie kontseptsii CRM na promyshlennom rynke [The introduction of the concept of CRM at industrial market]. Ekonomіka ta derzhava – Economy and State, 3, 40 [in Ukrainian].
- Igan, Dzh. (2008) Marketinh vzaimootnoshenii. Analiz marketinhovykh stratehii na osnove vzaimootnoshenii [Relationship marketing. An analysis of marketing strategies based on relationships: a textbook for students studying in the field of economics and management]. Moscow: YuNITA-DANA [in Russian].
- Leonov, A.I. (2007). Individualnyi marketinh. Kontseptualnyie i metodicheskie aspekty [Individual marketing. Conceptual and methodological issues]. Moscow: Ekon-Inform [in Russian].
- Pavlenko, A.F., Reshetnіkova, І.L., & Voichak, A.V. (2008). Marketynh [Marketing]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Miloradov, K. (2012). Primenenie CRM dlia povysheniia effektivnosti deiatelnosti industrii hostepriimstva [Using CRM to improve the efficiency of the hospitality industry]. Lohistika i Marketinh – Logistics and Marketing, 2, 55 [in Ukrainian].
- Pankrukhin, A.P. (2005). Marketinh [Marketing]. 3d ed. Moscow: Omega-L [in Russian].
- Pein, E. (2007). Rukovodstvo po CRM: Put k sovershenstvovaniiu menedzhmenta klientov [Guide to CRM: The way to improve the management of customer]. Minsk: Hrevtsov Pablisher [in Belarusian].
- Tretiak, O.A. (2013). Otnoshencheskaia paradihma sovremennoho marketinha. [Relational paradigm of modern marketing]. Rossiiskii zhurnal menedzhmenta – Russian Journal of Management, Vol. 11, 1, 41-62 [in Russian].
- Filonenko, V., & Yakovleva, N. (2004). Sistemy CRM: sovremennaia tehnolohiia raboty na rynke [Systems of CRM: advanced technology in the market]. Marketing i Reklama – Marketing and Advertising, 1 (89), 46 [in Ukrainian].
- Endzhel, D.F., Blekuell, R.D., & Miniard, P.U. (1998). Povedenie potrebitelei – Consumer behavior. Saint Petersburg: PiterKom [in Russian].
|