Зміст |
Автори:
Мельничук Віра Миколаївна, аспірант кафедри менеджменту НТУ «Київський політехнічний інститут»
Сторінки: 110-121
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Статтю присвячено дослідженню механізму формування споживчої цінності упаковки як основної продукції флексографічних підприємств. Автором визначено особливості впровадження та розвитку запропонованого механізму за складовими споживчої цінності упаковки з урахуванням ключових тенденцій розвитку ринку.
Ключові слова: споживча цінність, механізм формування споживчої цінності, матеріальна цінність, сервісна цінність, емоційна цінність, соціальна цінність, сумарна цінність, спільна цінність.
Класифікація JEL: M00, M11, M31.
Цитувати як: Melnychuk, V. (2013). The implementation and development features of packaging customer value mechanism formation. Marketing and Management of Innovations, 4, 110-121. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Antoschynyna, N.I. (2010). Teoretychni polozhennia formuvannia intehrovanoii tsinnosti aviakompanii [The theoretical value of creating the integrated airline]. Zbirnyk naukovykh prats Natsyonalnoho aviatsiinoho universytetu – The Scientific Papers of the National Aviation University, 27. Retrieved from www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ppei/2010_27/Antosch.pdf [in Ukrainian].
- Holovata, I.V. (2003). Rozrobka marzhynalnoi teorii tsinnosti ukrainskymy ekonomistamy kintsia ХIХ-pochatku ХХ st. [Development of value marginal theory by Ukrainian economists of the late ХIХ-ХХ century]. Extended abstract of candidate’s thesis. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].
- Kalda, K.O. (2009). Upravlіnnia tsіnnіstiu avіatransportnoi posluhy [Managing of air transport services value]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
- Polonskii, S.Yu. (2007). Stratehicheskoie upravleniie pribylnym rostom korporatsii s uchetom dinamiki potrebitelskoi tsennosti [Strategic profitable growth of the corporation which is based on the customer value dynamics]. Extended abstract of candidate’s thesis. St. Pererburg [in Russian].
- Bartenev, S.A. (n.d.). Istoriia ekonomicheskikh uchenii v voprosakh i otvetakh. K. Marks: teoriia pribavochnoi stoimosti [History of economic doctrines in questions and answers. K. Marx: theory of a surplus value]. Sait biblioteky «Polka Bukinista» – Book Cabinets poster «Shelf Booksellers». Retrieved from http://society.polbu.ru/bartenev_econhistory/ch48_i.html [in Russian].
- John Stuart Mill. (1896). Osnovaniia politicheskoi ekonomii [Foundations of Political Economy]. (E. Ostrogradskaia, Trans.). Kyiv: Yuzhno-Russkoie Knihoizdatelstvo F.A. Iogansona [in Russian].
- Bazilevich, V.D. (2005). Istoriia ekonomichnykh uchen [History of economic studies]. Kyiv [in Ukrainian].
- Porter, M. (2005). Konkurentsiia [Competition]. (O. Peliavskii Trans.). Moscow: Izdatelskii dom «Viliams» [in Russian].
- Munіn, H.B., Tymoshenko, Z.I., Samartsev, E.V., & Zmіiov, A.O. (2006). Marketynh turyzmu [Tourism marketing]. Kyiv: Vydavnytstvo Evropeiskoho universitetu [in Ukrainian].
- Kotler, Ph. (1999). Marketinh menedzhment [Marketing Management]. (L. Volkova Trans.). St. Pererburg: Piter Kom [in Russian].
- Kotler, Ph. (2006). 300 kliuchevykh voprosov marketinha: otvechaiet Phillip Kotler [According to Kotler. The World’s Foremost Authority on Marketing Answers Your Questions]. (O. Litvinova Trans.). Moscow: ZAO «Olimp-Biznes» [in Russian].
- Prahalad, C.K., & Venkatram, R. (2005). Maibutnie konkurentsii. Tvorennia unikalnoi tsinnosti spilno z kliientamy [The future of competition: co-creating unique value with customers]. (L.M. Slyvotskyi Trans.). Kyiv: Vydavnytstvo Oleksiia Kapusty «Ahentsiia «Standart») [in Ukrainian].
- Artomova, T.I. (2008). Lohiko-istorychnyyi protses formuvannia vartosti i tsiny [The logical-historical process of the value and price formation]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
- Kriukova, I.O. (2008). Problema tsinnosti v ekonomitsi [The value problem in the economy]. Zbirnyk naukovykh prats Poltavskoho Natsionalnoho universytetu im. U. Kondratiuka Naukovyi zhurnal «Ekonomika i rehion» – The Scientific Papers of the Poltava National University by U. Kondratyuka Scientific journal «Economy and region», 4 (9). Retrieved from http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Eir/2008_4/183-187.pdf [in Ukrainian].
- Repina, A.V. (2012). Semantika i sootnosheniшe ponшatiш tsennosti i stoimosti v kontekste marketinрovнkh issledovaniш [Semantics and ratio of concepts of value and cost in a context of market researches]. Problemy Sovremennoy Ekonomiki – Problems of Modern Economics, 3 (43). Retrieved from http://www.m-economy.ru/art.php?nArtId=4204 [in Russian].
- Zakharova, Yu.A. (2010). Stratehii prodvizheniia tovarov [Strategies for goods promotion]. Moscow [in Russian].
- Zozulev, A.V. (2005). Marketinhovaia sreda promyshlennoho rynka [Marketing environment of the industrial market]. Otdel marketinha – Marketing Department, 11. Retrieved from http://zozulyov.narod.ru/olderfiles/1/OM_2005_11_Zozulev.pdf [in Russian].
- Kuznetsova, I.A. (2011). Formuvannia spozhuvchoi tsinnosti yak zasnovok stiikykh konkurentnykh perevaha pidpryiemstva [Formation of customer value as the premise of sustainable competitive advantage]. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen. Zbirnyk naukovykh prats Odeskoho derzhavnoho ekonomichnoho universutety – Bulletin of Social and Economic Research. Collected Works of the Odessa State Economic University, 3 (43), 100-106 [in Ukrainian].
- Pomitov, S.A. (2011). Sozdaniie dobavlennoi tsennosti kak odna iz tselei funktsionirovaniia rynochno-oriientirovannoi orhanizatsii [Creating of added value as one of the goals of the operation of market-oriented organization]. Informatsionnyi sait po ekonomikeEKportal.ru – Information Economy Site EKportal.ru. Retrieved from http://www.ekportal.ru/page-id-1880.html [in Russian].
- Shulhina, L.M. (2005). Elementy sistemy marketynhu spivpratsi turystychnykh pidryiemstv [Elements of the marketing collaboration of tourism enterprises]. Visnyk Kiïvskoho natsionalnoho universutety tekhnolohii ta dyzainu. Spetsvypusk – Bulletin of Kyiv National University of Technologies and Design. Special Issue, 4 (24). Kyiv: KNUTD [in Ukrainian].
- Ivanov, P.K. (2007). Avtomatizirovannyie informatsionno-upravliaiushchiie sistemy v polihafii [Automated information management systems in poligafii]. Zhurnal SAPR i hrafika – Journal of CAD and Graphics, 2. Retrieved from http://www.compress.ru/article.aspx?id=17350&iid=800 [in Russian].
- Chaplinskyi, Yu.B., & Arkuch, K.I. (2009). Teoretychni aspekty marketynhu vidnosyn [The theoretical aspects of relationship marketing]. Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho universutety – Bulletin of Chernivtsi Trade and Economic University. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchtei/2009_2/NV-2009-V2_25.pdf [in Ukrainian].
- Forstrom, B. (2005). Value Co-Creation in industrial Buyer-Seller Partnership – Creating and Exploiting Interdependencies – Abo: Abo Academy University Press, 192 [in English].
- Butenko, N.V. (n.d.). Vprovadzhennia kontseptsii CRM na promyslovomu runky [The introduction of the CRM concept at industrial market]. Publikatsii ekonomichnoho fakultetu natsyonalnoho universutety im. T. Shevchenka – Publication of the Economic Department of the National University by T. Shevchenko. Retrieved from http://www.econom.univ.kiev.ua/publications/IE/ Butenko.N.V./The%20introduction%20of%20the%20concept%20of%20CRM%20on%20the%20industrial%20market.pdf [in Ukrainian].
- Nikolaiev, A.M. (2009). Intehratsiia sistemy marketinha v orhanizatsionnuiu strukturu predpriiatiia [Integration of marketing in the organizational structure of the enterprise]. Marketing v Rossii i za Rubezhom – Marketing in Russia and Abroad, (2) [in Russian].
- Hanottska, O. (n.d.). Dyzain spozhuvchoi upakovky v Ukraini. Suchasni priomy ta zasoby [Design of consumer packaging in Ukraine. Modern techniques and tools]. Elektronna biblioteka «Kultura Ukrainy» – Electronic Library «Culture of Ukraine». Retrieved from http://elib.nplu.org/view.html?id=1878 [in Ukrainian].
- Rumar, I.A. (2010). Sotsialna vidpovidalnist v systemi korporatyvnoho upravlinnia [Social responsibility in corporate governance]. Visnyk Khmelnytskoho natsyonalnoho universutety – Bulletin of Khmelnitsky National University, 2. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/ PORTAL/natural/Vchnu/ Ekon/2010_2_1/065-067.pdf [in Ukrainian].
- Fursin, O.O. (2010). Novi paradyhmalni osnovy sotsialno oriientovanoho upravlinnia [The new paradigm of social oriented management]. Teoriia ta praktyka derzhavnoho uravlinnia – Theory and Practice of Public Administration, 2 (29). Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua /PORTAL/Soc_Gum/Tpdu/2010_2/doc/4/11.pdf [in Ukrainian].
- Harchenko, S.V. (2009). Upravlinski aspekty zabezpechennia rezultatyvnosti Vykorystannia potentsialu pidpryiemstva [Management aspects of the impact of enterprise potential using]. Aktualni Problemy Ekonomiky –Actual Problems of Economics, 8(98). Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/APE/2009_8/141-149.pdf [in Ukrainian].
|