Зміст |
Автори:
Нагорний Євген Ігорович, канд. екон. наук, ст. викладач кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету Касьяненко Тетяна Вячеславівна, канд. екон. наук, ст. викладач кафедри фінансів і кредиту Сумського державного університету
Сторінки: 291-303
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-28
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті вдосконалено науково-методичні підходи до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу, а також послідовність процедур прийняття рішень щодо готовності її виходу на ринок за результатами маркетингового тестування.
Ключові слова: екологічна інноваційна продукція, маркетингове тестування, екологічність, ризик, потенціал, новизна, конкурентоспроможність, показники-індикатори.
Класифікація JEL: M31, O31, Q57.
Цитувати як: Nagornyi Ye. & Kasianenko, T. (2013). The improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative products in the stages of innovative cycle. Marketing and Management of Innovations, 4, 291-303. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-28
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Karakai, Yu.V. (2005). Marketynh innovatsiinykh tovariv [Marketing of innovative products]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Shcherban, V.M., Tankov, K.M., & Zadorozhnyi, I.S. (2007). Stvorennia tovaru: marketynhove, konstruktorske ta tekhnolohichne zabezpechennia [Creating products: marketing, design and technical support]. Kyiv: Profesional [in Ukrainian].
- Kuper, R.H. (2002). Razrabotka novykh tovarov [Development of new products]. Marketynh – Marketing. M. Beiker (Ed.). Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Illiashenko, S.M. (2012). Analiz rynkovykh mozhlyvostei i potentsialu innovatsiinoho rozvytku orhanizatsii na bazi ekolohichnykh innovatsii [Analysis of market opportunities and potential of innovative development based on environmental innovation]. Marketynh i Menedzhment Innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 229-241 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2012). Metodychni zasady kilkisnoi otsinky rynkovykh perspektyv ekolohichnykh innovatsii [Methodological principles of quantitative assessment of market prospects of environmental innovation]. Innovatsii i marketynh – rushchiini syly ekonomichnoho rozvytku – Innovation and marketing as a driving force of economic development. S.M. Illiashenko (Ed.). Sumy: TOV «Drukarskyi dim «Papirus» [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.N., & Shypulina, Yu.S. (2008). Podkhody k otsenke dostatochnosti potentsiala rynka dlia vospriiatiia ekolohycheskikh innovatsyi [Approaches to evaluation of market potential for ecologically perception innovation]. R.M. Nyzhehorodtseva (Eds.). Instytutsionalnye osnovy innovatsionnykh protsessov – Institutional framework for innovation processes: Proceedings of the 4rd International Conference Drukerovskykh chtenyi (pp. 207-217). Moscow: Dobroe slovo [in Russian].
- Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2007). Tovarna innovatsiina polityka [Product innovation policy]. Sumy: VTD «Universytetska knyha» [in Ukrainian].
- Chukhrai, N. (2002). Formuvannia innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstva: marketynhove i lohistychne zabezpechennia [Formation the innovative potential of enterprises: marketing and logistic support]. Lviv: Natsion. un-t «Lvivska politekhnika» [in Ukrainian].
- Kotler, Ph., & Trias de Bez, F. (2004). Novye marketinhovye tekhnolohii. Metodiki sozdaniia henialnykh idei [New marketing techniques. Procedures for brilliant ideas]. Saint Petersburg: Izd-vo «Neva» [in Russian].
- Yastremska, O.M., Hikovata, N.K., & Hikovatyi, V.M. (2007). Stvorennia novoi produktsii: orhanizatsiino-ekonomichnyi ta marketynhovyi aspekty [Creation of new products: organizational, economic and marketing aspects]. Kharkiv: KhNEU [in Ukrainian].
- Pavlenko, A.F., & Voichak, A.V. (2003). Marketynh [Marketing]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Kardash, V.Ya., Pavlenko, I.A., & Shafaliuk, O.K. (2002). Tovarna innovatsiina polityka [Product innovation policy]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Pererva, P.H., Mekhovych, S.A., & Pohorelov, M.I. (2008). Ekonomika ta orhanizatsiia innovatsiinoi diialnosti (Economics and organization of innovative activity). P.H. Pererva (Ed.). Kharkiv: NTU «KhPI» [in Ukrainian].
- Yatsenko, O.V. (2004). Analiz innovatsiinoi aktyvnosti promyslovykh pidpryiemstv Ukrainy [Analysis of innovative activity of Ukraine industrial enterprises]. Zbirnyk naukovykh prats Chernivetskoho DTU – Scientific Papers of Chernivtsi DTU, 22, 16-21 [in Ukrainian].
- Prokopenko, O.V. (2004). Otsinka rivnia ekolohichnosti tovariv i motyvatsiia yoho pidvyshchennia [Assessing the level of environmental goods and raise it motivation]. Visnyk Sumskoho Derzhavnoho Universytetu – Visnyk of Sumy State University. Economics, 6, 26-38 [in Ukrainian].
- Nahornyi, Ye.I. (2011). Patentno-koniunkturni doslidzhennia rivnia ta znachennia novyzny rozrobliuvanoi produktsii promyslovykh pidpryiemstv [Patent and market research level and value of novelty products developed by industry]. Marketynh i Menedzhment Innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4, 58-63 [in Ukrainian].
|