|
Том 3 Випуск 1, 2012 опубліковано 30 Березня, 2012 Тєлєтов Олександр Сергійович, Косолап Наталія Євгенівна Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні Сторінки: 21-34 Біловодська Олена Анатоліївна, Гайдабрус Наталія Віталіївна Теоретико-методичні засади створення бренда міста Сторінки: 35-43 Свєтлана Лесідренська, Філіп Дік Соціальні мережі та їхній вплив на Інтернет-маркетинг Сторінки: 44-52 Беспалюк Христина Мирославівна, Ілів Ірина Михайлівна Комплексне дослідження бізнес-портфеля приладобудівного підприємства Сторінки: 53-63 Ілляшенко Сергій Миколайович, Шипуліна Юлія Сергіївна Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг Сторінки: 69-78 Перерва Петро Григорович, Кобєлєва Тетяна Олександрівна Визначення ризику оцінки стану кон’юнктури вітчизняного ринку асинхронних двигунів Сторінки: 79-88 Антипова Юлія Костянтинівна, Сорочан Дмитро Володимирович Сторінки: 89-95 Зайчук Тетяна Олександрівна Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами Сторінки: 96-104 Махнуша Світлана Михайлівна, Березова Світлана Миколаївна Сторінки: 105-113 Райко Діана Валеріївна Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб Сторінки: 123-131 Олійник Віктор Михайлович, Фролов Сергій Михайлович, Лещенко Юрій Іванович Деякі аспекти оптимізації портфеля фінансових інструментів Сторінки: 140-147 Башук Тетяна Олександрівна, Смірнова Яна Ігорівн Підбір персоналу та ухвалення рішень у креативному управлінні організацією Сторінки: 148-155 Карпіщенко Олександр Олексійович Розроблення методичного підходу до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві Сторінки: 156-163 Михайличенко Наталя Миколаївна Проблеми визначення кола функцій контролінгу інновацій Сторінки: 164-168 Пересадько Галина Олександрівна, Ніколаєва Катерина Олегівна Сторінки: 169-173 Семененко Інна Максимівна Використання цільового підходу до діагностики в управлінні підприємством Сторінки: 174-179 Таранюк Леонід Миколайович Сторінки: 180-189 Мельник Леонід Григорович, Дегтярьова Ірина Борисівна Досвід Європейського Союзу у формуванні інноваційної стратегії сталого розвитку Сторінки: 190-200 Загорна Тетяна Олегівна Вплив структури галузевого ринку на адаптивний розвиток підприємства Сторінки: 201-208 Олексів Ігор Богданович Аналіз ефективності діяльності підприємства на засадах узгодження інтересів груп економічного впливу Сторінки: 209-214 Чупир Олена Миколаївна Сторінки: 215-219 Шилова Ольга Юріївна, Чермошенцева Євгенія Сергіївна Інноваційний потенціал підприємства: сутність і механізм управління Сторінки: 220-227 Єфремов Олександр Сергійович Взаємозв’язок основних елементів стратегії інноваційного розвитку підприємства Сторінки: 228-233 Сіренко Наталя Миколаївна Концептуальні засади інноваційного розвитку аграрного сектору економіки України Сторінки: 234-240 Овсянецька Ольга Ярославівна Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Сторінки: 241-245 Пімоненко Тетяна Володимирівна Сторінки: 246-255 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua