Зміст |
Автори:
Біловодська Олена Анатоліївна, Коваленко Яна Анатоліївна
Сторінки: 90-99
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто актуальність розмежування понять «маркетинговий потенціал» та «маркетинговий ресурс», доцільність виокремлення маркетингових ресурсів в окрему складову ресурсної бази інноваційно-спрямованого підприємства, досліджено теоретичні засади процесу управління маркетинговими ресурсами на інноваційно-спрямованому підприємстві, запропоновано авторський підхід до класифікації маркетингових ресурсів та формування принципів їх управління.
Ключові слова: ресурси підприємства, маркетингові ресурси, управління маркетинговими ресурсами, інноваційна діяльність.
Цитувати як: Belovodskaya E. & Kovalenko, Ya. (2013). Marketing resources management in conditions of domestic enterprises’ innovative development. Marketing and Management of Innovations, 1, 90-99. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Europe’s Successful Exporters [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.mceama.com/.
- Tielietov O.S. Marketing u promislovosti : pidruchnik / O.S.Tielietov. – K. : CUL, 2004. – 248 s.
- Merzlikina G.S. Integrirovannoe formirovanie v promyshlennosti: ocenka effektivnosti : monografiya / G.S. Merzlikina, Yu.V. Kachapkina. – Volgograd : VolgGTU, 2012. – 160 s.
- Oleksyuk O.A. Marketingoviy potencial pidpriiemstv / O.A. Oleksyuk // Marketing v Ukrayini. – Kiyiv : Ukrayinska asociaciya marketingu, 2001. – no 4. – S. 12.
- Bezrukova T.L. Upravlenie konkurentosposobnostyu predprinimatelskoy organizacii / T.L. Bezrukova, E.I. Sapronov, S.S. Morkovina. – M.: KnoRus, 2008. – 293 s.
- Ilyashenko S.N. Analiz rynochnyh vozmozhnostey innovacionnogo razvitiya predpriyatiya v usloviyah nechetkoy ocenki faktorov vneshney i vnutrenney sredy / C.N. Ilyashenko, Yu.S. Shipulina // Visnik SumDU. Seriya Ekonomika, 2010. – no 1. – S. 97-102.
- Illyashenko S.M. Konceptualni zasadi upravlinnya innovaciynim rozvitkom / S.M. Illyashenko // Mehanizm strategichnogo upravlinnya innovaciynim rozvitkom : monografiya / za zag. red. O.A. Bilovodskoyi. – Sumi : Universitetska kniga, 2010. – S. 14-26.
- Illyashenko S.M. Formuvannya konceptualnih zasad marketingu innovaciy / S.M. Illyashenko // Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za zag. red. d-ra ekon. nauk, prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – S. 265-281.
- Sekerin V.D. Innovacionnyy marketing : uchebnik. – M. : INFRA-M, 2012. – 238 s.
- Balabanov I.T. Innovacionnyy menedzhment : uchebnoe posobie / I.T. Balabanov. – SPb. : Piter Press, 2000. – 207 s.
- Fathudinov R.A. Strategicheskiy menedzhment / 7-e izd., ispr.i dop. – M. : Delo, 2005. – 448 s.
- Safonov Yu.M. Upravlinnya potencialom pidpriiemstva : navch. posib. / Yu.M. Safonov, N.S. Zaviziena. – Odesa : Aprel, 2011. – 234 s.
- Stiven R. Kovi. Sem navykov effektivnyh menedzherov. Samoorganizaciya, liderstvo, raskrytie potenciala = The 7 Habits of Highly Effective Managers. – M. : <>, 2012. – S. 96.
- Dolzhanskiy I.Z. Upravlinnya potencialom pidpriiemstva : navch. posib. / I.Z. Dolzhanskiy, T.O. Zagorna, O.O. Udalih ta in. – K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2005. – 362 s.
- Bachevskiy B.Ie. Potencial i rozvitok pidpriiemstva : navch. posib. / B.Ie. Bachevskiy, I.V Zablodska, O.O. Reshetnyak. – K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2009.- 400 s.
- Shemyakina T.Yu. Sistema upravleniya innovacionnoy deyatelnostyu predpriyatiy : ucheb. posobie / T.Yu. Shemyakina. – M. : Flinta. – MPSI, 2007. – 272 s.
- Kolinko N.O. Strukturno-logistichna shema upravlinnya innovaciynoyu diyalnistyu [Elektronniy resurs] / N.O. Kolinko. – Rezhim dostupu: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ ntb/13978/1/49_329-340_Vis_727_Menegment.pdf.
- Stilwell F. Political Economy: The contest of economic ideas / F. Stilwell. – Oxford : University Press, 2006.
- Dobikina O.K. Potencial pidpriiemstva: formuvannya ta ocinka : navch. posib. / O.K. Dobikina, V.S. Rizhikov. – K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2007. – 208 s.
|