Зміст |
Автори:
Шипуліна Юлія Сергіївна
Сторінки: 236-246
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-22
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розкрита роль інноваційної культури як основи формування інноваційно сприятливого середовища інноваційного розвитку організації. Визначено та систематизовано фактори, що визначають стан інноваційної культури суспільства та окремої організації. Розроблено методичні підходи до аналізу стану інноваційної культури суспільства як складової макросередовища, а також до аналізу внутрішньої інноваційної культури організації як складової її потенціалу інноваційного розвитку. Результати аналізу можуть бути покладені в основу системи цілеспрямованого управління процесами формування інноваційної культури організації.
Ключові слова: : інноваційна культура суспільства, інноваційна культура організації, фактори впливу, інноваційна діяльність, підсистеми та елементи інноваційної культури, потенціал інноваційного розвитку, інтелектуальний капітал.
Цитувати як: Shypulina, Yu. (2013). Innovative culture as a basis of the favorable environment for organisation innovative development: methodical bases of estimation. Marketing and Management of Innovations, 1, 236-246. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.1-22
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Balabanov V.O. Do problemi formuvannya innovaciynoyi kulturi suspilstva / V.O. Balabanov // XXI stolittya: Alternativni modeli rozvitku suspilstva. Tretya svitova teoriya : materiali Tretoyi Mizhnarodnoyi naukovo-tehnichnoyi konferenciyi, 21-22 travnya 2004 roku. – Chastina 1 / red. G.P. Balabanova. – K. : Feniks, 2004. – S. 388-391.
- Bikonya S. Innovaciyna kultura – umova realizaciyi innovaciynoyi politiki [Elektronniy resurs] / S. Bikonya // Personal. – 2006. – no 4. – Rezhim dostupu: http://personal.in.ua/article.php?ida=266.
- Bondar-Pidgurska Oksana. Innovaciyna kultura yak neobhidna umova stalogo rozvitku socialno-ekonomichnoyi sistemi / Oksana Bondar-Pidgurska, Yana Korotich // Zbirnik tez dopovidey Mizhnarodnogo studentskogo forumu <>. – Luck : VIEM, 2012. – S. 124-127.
- Zaharchishin G.M. Innovaciyna kultura yak prioritetniy napryamok innovaciynogo rozvitku vitchiznyanih pidpriiemstv [Elektronniy resurs] / G.M. Zaharchishin, L.S. Lyubomudrova. – Rezhim dostupu: http://www.confcontact.com/2009_03_05/05_zahachin.htm.
- Zaharchishin G.M. Konceptualna model innovaciynoyi kulturi pidpriiemstva / G.M. Zaharchishin, O.Ya. Andriychuk // Nauk. visnik NLTU Ukrayini : zb. nauk.-tehn. prac. – Lviv : NLTU Ukrayini. – 2008. – Vip. 18.8. – S. 272-278.
- Zubenko V.V. Innovacionnaya kultura v sisteme organizacionnoy kultury predpriyatiya / V.V. Zubenko // Ekonomika i upravlenie. – 2007. – no 4-5. – S. 93-97.
- Illyashenko N.S. Organizaciyno-ekonomichni zasadi innovaciynogo marketingu promislovih pidpriiemstv : monografiya / N.S. Illyashenko. – Sumi : Vid-vo SumDU, 2011. – 192 s.
- Illyashenko S.M. Sutnist, struktura i metodichni osnovi ocinki intelektualnogo kapitalu pidpriiemstva / S.M. Illyashenko // Ekonomika Ukrayini. – 2008. – no 11. – S.16-26.
- Kazmirchuk C. Innovaciyna kultura: rol i misce v innovaciynomu rozvitku pidpriiemstva / C. Kazmirchuk // Socialno-ekonomichni problemi i derzhava. – 2010. – Vip. 1(3). – S. 66-70.
- Kameron K.K. Diagnostika i izmenenie organizacionnoy kultury / K.K. Kameron, R. Kuin; per. s angl. / pod red. I.A. Andreevoy. – SPb. : Piter, 2001. – 320 s.
- Laricheva E.A. Razvitie innovacionnoy kultury na predpriyatii / E.A. Laricheva // Vestnik Bryanskogo gosudarstvennogo tehnicheskogo universiteta. – 2009. – no 2 (22). – S. 128-133.
- Marketing i menedzhment innovaciynogo rozvitku : monografiya / za zag. red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2006. – 728 s.
- Nikolaev A. Innovacionnoe razvitie i innovacionnaya kultura [Elektronniy resurs] / A. Nikolaev. – Rezhim dostupu: http://vasilievaa.narod.ru/ptpu/9_5_01.htm.
- Nikolaev A.I. Innovacionnaya kultura kak kultura peremen (problemy, zadachi, definicii, predlozheniya) / A.I. Nikolaev, B.K. Lisin // Innovacii. – 2002. – no 2, 3.
- Patora L. Formuvannya innovaciynoyi kulturi yak osnovi dlya rozvitku innovaciynogo potencialu pidpriiemstva / L. Patora, N. Cimbalista // Problemi ekonomiki ta upravlinnya : Visnik NU <>. – 2008. – no 628. – S. 603-608.
- Tipy kultury organizacii po S. Handi [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.hr-portal.ru/pages/okk/tko.php.
- Tofler E. Metamorfozy vlasti / E. Tofler; per. s angl. – M. : OOO <>, 2004. – 669 s.
- Sheyn E. Organizacionnaya kultura i liderstvo / E. Sheyn. – 3-e izd.; per. s angl. / pod red. T.Yu. Kovalevoy. – SPb. : Piter, 2007. – 336 s.
- Shipulina Yu.S. Innovaciyna kultura organizaciyi: sutnist, struktura, pidhodi do ocinki / Yu.S. Shipulina // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2010. – no 2. – S. 132.
|