Зміст |
Автори:
Гардабхадзе Ірина Анатоліївна
Сторінки: 64-77
Мова: Російська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У роботі аналізуються можливості підвищення ефективності процесів створення й просування сучасного одягу на ринок індустрії моди за рахунок застосування інноваційних інструментів маркетингових комунікацій.
Ключові слова: індустрія моди, ринок сучасного одягу, інноваційні технології маркетингових комунікацій, розширена віртуальна реальність.
Цитувати як: Hardabkhadze, I. (2012). Features of marketing communications of fashion industry in the field of fashion design. Marketing and Management of Innovations, 2, 64-77. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Tolstyakov R.R. Informacionnaya ekonomika – ekonomika postindustrialnogo obshchestva [Elektronnyy resurs] / R.R. Tolstyakov. – Rezhim dostupa: http://knowhow.virtech.ru/qa/68.2.htm.
- Arlancev A.V. Sinnergizm kommunikacionnogo instrumentariya [Elektronnyy resurs] / A.V. Arlancev, E.V. Popov // Korporativnyy menedzhment. – Marketing v Rossii i za rubezhom. 2001. – no 1.- Rezhim dostupa: http://www.cfin.ru/press/marketing/2001-1/arlan.shtml.
- Gardabhadze I.A Analiz faktoriv pidvishchennya efektivnosti procesiv stvorennya suchasnogo odyagu / I.A. Gardabhadze // Visnik KNUTD. -2009, gruden. – S. 118-123.
- Gardabhadze I.A. Kompleksna ocinka efektivnosti procesu proektuvannya odyagu na osnovi bagatokomponentnoyi modeli / I.A. Gardabhadze // Visnik KNUKiM. Seriya <>. – 2009. – no 20. – S. 33-43.
- Gardabhadze I.A. Suchasni tendenciyi u dizayni odyagu ta yih vidobrazhennya v osvitnomu procesi / I.A. Gardabhadze, T.F. Krotova // Visnik KNUKiM. – 2010, traven. – S. 39-46.
- Gardabhadze I.A. Osoblivosti sistemnogo pidhodu do proektuvannya suchasnogo odyagu na osnovi poetapnogo upravlinnya efektivnistyu procesiv rozrobki / I.A Gardabhadze // Visnik KNUKiM. – 2010, kviten. – S. 25-42.
- Gardabhadze I.A. Issledovanie v metodike analiza modeley analogov pri proektirovanii modnoy bazovoy formy sistemy <> / I.A. Gardabhadze // Visnik KNUTD.- 2006. – no 4. – S. 99-105.
- Gardabhadze I.A. Metodi pidvishchennya efektivnosti proektuvannya kolekciyi na pochatkovih stadiyah rozrobki / I.A. Gardabhadze // Tezi Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi, prisvyachenoyi pam’yati profesora Volodimira Kirsanova <>. Sekciya no 3 (21-22 travnya 2009).- Kiyiv : KNUKIM, 2009.
- Gardabhadze I.A. Metodologiya rozrobki dizaynerskih rishen na osnovi sintezu elementiv suchasnogo kostyuma ta tipizovanih zrazkiv pershodzherel z vikoristannyam morfologichnogo analizu / I.A. Gardabhadze // Tezi Mizhnarodnoyi mizhvuzivskoyi konferenciyi <> (22-23 bereznya 2010 r.). – KNUKiM – Universitet Oslo. Viddilennya tradiciynih mistectv, 2010.
- Zelepugina A.O. Rozrobka rekomendaciy po optimizaciyi viboru hudozhnoyi sistemi proektuvannya odyagu pri formuvanni suchasnogo garderobu dlya konkretnoyi cilovoyi grupi ukrayinskogo spozhivacha / A.O. Zelepugina, I.A. Gardabhadze // Tezi 8-yi Vseukrayinskoyi naukovoyi konferenciyi molodih vchenih ta studentiv <> (22-23 kvitnya 2009 r.). – Kiyiv : KNUTD, 2009.
- Kovalchuk S.V. Rol marketingovih doslidzhen u zabezpechenni efektivnoyi roboti pidpriiemstv legkoyi promislovosti [Elektronnyy resurs] / S.V. Kovalchuk, O.S Petricka // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2010. – no 1. – Rezhim dostupa: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2010_1_42_51.pdf.
- Illyashenko N.S. Vprovadzhennya koncepciy innovaciynogo marketingu v diyalnist promislovih pidpriiemstv [Elektronnyy resurs] / N.S. Illyashenko // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2010. – no 1. – Rezhim dostupa: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2010/1/28-33.
- Bozhkova V.V. Metodichni pidhodi do viboru strategiy prosuvannya innovaciy na rinok [Elektronnyy resurs] / V.V. Bozhkova, O.M. Derikolenko // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2010. – no1. – Rezhim dostupa: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2010/1/34-41.
- Zagorna T.O. Ocinka vplivu informaciynih sistem na procesi rozvitku pidpriiemstva [Elektronnyy resurs] / T.O. Zagorna, A.O. Kolomiceva // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 3. – Rezhim dostupa: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2011/3_1/149-160.
- Krizis klassicheskogo marketinga [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa : http://www.metaphor.ru/er/approach/marketing.xml, 2008.
- Barnet Dzh. Marketingovye kommunikacii. Integrirovannyy podhod. [Elektronnyy resurs] / Dzh. Barnet, S. Moriarti. – Piter, 2001. – Rezhim dostupa: http://www.knigka.info/2009/09/19/marketingovye-kommunikacii..html.
- Evolyuciya rynkov i vertikalnye innovacii [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.metaphor.ru/er/misc/lateral_marketing_1.xml.
- Golubkova E.N. Priroda marketingovyh kommunikaciy i upravlenie prodvizheniem tovara [Elektronnyy resurs] / E.N. Golubkova // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 1999. – no 1. – Rezhim dostupa: http://www.cfin.ru/press/marketing/1999-1/01.shtml.
- Pravda o lateralnom marketinge [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.metaphor.ru/er/misc/lateral_marketing_0.xml.
- Marketing otnosheniy. Ot barbekyu do CRM [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.metaphor.ru/er/misc/spectr_relationship_marketing.xml.
- Butivshchenko E. Lateralnyy marketing [Elektronnyy resurs] / E. Butivshchenko. – Rezhim dostupa: /http://kontur2001.kiev.ua/index.html?ID=1017.
- Sistema TERRASOFT XRM. Rukovodstvo polzovatelya.
- Brend. Vikipediya. Svobodnaya enciklopediya [Elektronnyy resurs] . – Rezhim dostupa: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4.
- Andreeva A.N. Dizaynerskie brendy v sovremennom feshn-biznese [Elektronnyy resurs] / A.N. Andreeva // Rynok legkoy promyshlennosti. – 2005, yanvar. – no 41. – Rezhim dostupa: http://rustm.net/catalog/article/253.html.
- Portal Youtube [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.youtube.com/watch?v=kYpxpgyCcns&feature=related.
- Portal Youtube [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=OriCElooe_o.
- BT delivers virtual fitting rooms to Tommy Hilfiger [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.btconferencing.co.uk/news/2010/04/29/bt-delivers-virtual-fitting-rooms-to-tommy/.
|