Зміст |
Автори:
Лорві Ірина Федорівна
Сторінки: 93-98
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті обґрунтовано необхідність формування стратегії збуту інноваційної продукції, наведені особливості збутової діяльності на ринку інновацій, розглянуто основні фактори та характер їхнього впливу на збут нової продукції, а також досліджено систему формування та вибору стратегії збутової діяльності інноваційної продукції.
Ключові слова: стратегія, інноваційна продукція, збутова діяльність, збутова стратегія інноваційної продукції, фактори впливу на збут, етапи формування стратегії збутової діяльності, збутовий ризик.
Цитувати як: Lorvi, I. (2012). Formation of strategy manager innovative products. Marketing and Management of Innovations, 2, 93-98. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Antonyuk L.L. Innovaciyi: teoriya, mehanizm rozrobki ta komercializaciyi / L.L. Antonyuk, A.M. Poruchnik, V.S. Savchuk. – K. : KNEU, 2003. – 394 s.
- Vinogradov O.A. Mehanizm zastosuvannya marketingovih zasad v innovaciyniy diyalnosti korporativnih pidpriiemstv / O.A. Vinogradov // Aktualni problemi ekonomiki. – 2005. – no 12 (54). – S.68-75.
- Dovgan L.Ie. Strategichne upravlinnya : Navchalniy posibnik / L.Ie. Dovgan, Yu.V. Karakay, L.P. Artemenko. – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2009. – 440 s.
- Grinova V.M. Problemi innovaciynogo rozvitku promislovih pidpriiemstv / V.M. Grinov, A.V. Grinov // Innovaciyi: Problemi nauki i praktiki : monografiya. – H. : VD <>, 2006.- S. 203.
- Ilyashenko S.N. Innovacionnye riski i ih klassifikaciya / S.N. Ilyashenko // Aktualni problemi ekonomiki. – 2005. – no 4 (46). – S. 93-103.
- Karakay Yu.V. Marketing innovaciynih tovariv : monografiya / Yu.V. Karakay. – K. : KNEU, 2005. – 226 s.
- Kardash V.Ya. Tovarna innovaciyna politika: pidruchnik / V.Ya. Kardash, I.A. Pavlenko, O.K. Shafalyuk. – K. : KNEU, 2002. – 266 s.
- Lorvi I.F. Upravlinnya zbutovimi rizikami pidpriiemstva / I.F. Lorvi // Naukoviy zhurnal. Seriya <>. Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. – T. 2 (181). – Hmelnickiy, 2011. – S. 81-84.
- Chuhray N.I. Formuvannya innovaciynogo potencialu pidpriiemstva: marketingove ta logistichne zabezpechennya : monografiya / N.I. Chuhray. – Lviv : Vid-vo NU <>, 2002. – 316 s.
- Shumpeter Y. Teoriya ekonomicheskogo razvitiya / Y. Shumpeter. – M. : Progress, 1982. – 53 s.
|