Зміст |
Автори:
Ястремська Олена Миколаївна, Письмак Вікторія Олексіївна
Сторінки: 131-138
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-14
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто основні дії підприємства в процесі закупівельної діяльності, особливості організації роботи закупівельних центрів, запропоновано в процесі інноваційної діяльності використовувати три види відносин підприємства з постачальниками: періодичні, партнерські, інтеграційні відповідно до рівня привабливості постачальників, який доцільно визначати кількісно за трьома групами показників: економічного стану постачальника, умов та наслідків співпраці з ним.
Ключові слова: закупівельна діяльність, закупівельний центр, вид відносин із постачальником, привабливість постачальника, економічний стан постачальника, умови та наслідки співпраці.
Цитувати як: Iastremska O. & Pismak, V. (2012). Feature of decision-making on purchases and choice of supplier during innovative activity . Marketing and Management of Innovations, 2, 131-138. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.2-14
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aleshina I.V. Povedenie potrebiteley / I.V. Aleshina. – M. : IR-PRESS, 2000. – 384 s.
- Bagiev G.L. Marketing / G.L. Bagiev, V.M. Tarasevich, H. Ann; pod obshch. red. G.L. Bagieva. – SPb. : Liter, 2007. – 736 s.
- Balabanova L.V. Marketing : pidruchnik. – 2-ge vid., pererob. i dop. – K. : Znannya Pres, 2004. – 645 s.
- Blekuell R. Povedenie potrebiteley / R. Blekuell, P. Miniard, Dzh. Endzhel ; per. s angl. 10-e izd. – SPb. : Piter, 2007. – 944 s.
- Dolgopolova E. Marketing i informaciya: sistemno-funkcionalnyy analiz / E. Dolgopolova // Marketing, reklama i sbyt. – 2004. – no11. – S. 4.
- Zozulev A. V. Promyshlennyy marketing: rynochnaya strategiya / A.V. Zozulev – K. : Centr uchebnoy litepatury, 2010. – 576 s.
- Kravchenko V.O. Strategichne upravlinnya innovaciynim rozvitkom pidpriiemstva / V.O. Kravchenko. – Odesa : Atlant, 2010. – 270 s.
- Kotler F. Osnovy marketinga : per. s angl./ F.Kotler, G. Armstrong, D. Sonders. – [2-e evrop. izd.] – M. : Vilyams, 2003. – 943 s.
- Medzhibovska N.S. Formuvannya sistem elektronnogo postachannya promislovih pidpriiemstv / N.S. Medzhibovska. – Odesa : Palmira, 2011. – 272 s.
- Osnach O.F. Promisloviy marketing / O.F. Osnach, V.P. Pilipchuk, L.P. Kovalenko. – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2009. – 364 s.
- Rossiter Dzh.R. Reklama i prodvizhenie tovarov / Dzh. R. Rossiter, L. Persi; pod red. L.A. Blokovoy.- SPb : Piter, 2000. – 651 s.
- Tridid O.M. Logistichniy menedzhment / O.M. Tridid, K.N. Tankov. – H. : VD <>, 2006 – 234 s.
- Uebster F. Osnovy promyshlennogo marketinga / F. Uebster. – M. : Izdatelskiy Dom Grebennikova, 2005. – 416 s.
- Endzhel D.F. Povedenie potrebiteley / D.F. Endzhel, R.D. Blekuel, P.U. Miniard / per. s angl.; pod red. L.A. Volkovoy. – 9-e izd. – SPb. : Piter, 2002. – 624 s.
- Yuldasheva O.U. Promyshlennyy marketing: teoriya i praktika / O.U. Yuldasheva. – SPb. : SPbGUEF, 2004. – 129 s.
- Charles V. Ames Marketing Planning for Industrial Products / V.Charles // Harvard Business Review – 1968. – no 5. – P. 46
- Donald L. McCabe. Buying Group Structure: Constriction at the Top / Donald L. McCabe // Journal of Marketing. – 1987. – no 4. – P. 89-98.
- Erin Anderson. Industrial Purchasing: An Empirical Exploration of the Buyclass Framework / Erin Anderson, Wujin Chu, Barton Weitz // Journal of Marketing. – 1987. – no 3. – P. 71-86
- John A. Howard. The Theory of Buyer Behavior / John A. Howard and Jagdish N. Sheth. – New York : John Wiley&Sons, Inc., 1969. – 254 p.
- Richard N. Cardozo. Situational Segmentation of Industrial Markets / Richard N. Cardozo // European Journal of Marketing. – 1980. – no 14. – R. 264-276.
- Robinson P.J. Industrial Buying and Creative Marketing / P.J. Robinson, SW. Faris, and Y. Wind. – Boston : Allyn & Bacon, Inc., and Marketing Science Institute, 1967. – 346 p.
- Wesley J. Johnston. The Buying Center: Structure and Interaction Patterns / Wesley J. Johnston, Thomas V. Bonoma // Journal of Marketing. – 1981. – no 2. – P. 143-156.
- Wilson R.M.S. Strategic marketing management: planning, implementation and control / R.M.S. Wilson, C. Gilligan. – Butterworth-Heinemann, 2005. – 8 p.
|