Зміст |
Автори:
Махнуша Світлана Михайлівна, Березова Світлана Миколаївна
Сторінки: 105-113
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-11
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті авторами конкретизовано поняття брендингу та його переваг. Проаналізовано сучасні наукові засади до оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі вітчизняного ринку кондитерських і шоколадних виробів) та спосіб аналізу характеру сприйняття його споживачем (зокрема на прикладі ТМ «Roshen»).
Ключові слова: бренд, брендинг, стратегія, конкурентоспроможність, ефективність, розумове поле бренда.
Цитувати як: Makhnusha S. & Berezova, S. (2012). Scientific approaches and practical aspects of brand market position estimation (on the example of chocolate and pastry wares industry of Ukraine). Marketing and Management of Innovations, 1, 105-113. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker Devid. Sozdanie silnyh brendov / D. Aaker. – M. : Izdatelskiy Dom Grebennikova, 2003. – 439 s.
- Anholt Simon. Brending: doroga k mirovomu rynku / S. Anholt. – M. : Kudic-Obraz, 2004. – 270 s.
- Bashuk T.O. Viznachennya docilnosti strategiyi brenda vidpovidno do yogo cinovoyi kategoriyi / T.O. Bashuk, N.Ie. Kosolap // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 4, T. 1. – S. 113-119.
- Ged T. 4D-brending: vzlamyvaya korporativnyy kod setevoy ekonomiki / T. Ged; per. s angl. – SPb. : Stokgolmskaya shkola ekonomiki v SPb., 2001. – 228 s.
- Domnin V.N. Brending: novye tehnologii v Rossii / V.N. Domnin. – 2-e izd. – SPb. : Piter, 2004. – 381 s.
- Drobo Kevin. Sekrety silnogo brenda: Kak dobitsya kommercheskoy unikalnosti / K. Drobo. – M. : Alpina Biznes Buks, 2005. – 274 s.
- Zozulov O.V. Analiz stavlennya spozhivachiv do torgovelnoyi marki: oglyad suchasnih teoriy i pidhodiv / O.V. Zozulov // Marketing v Ukrayini. – 2002. – no 1. – S. 4-8.
- Makashev M.O. Brend : ucheb. posobie dlya vuzov / M.O. Makashev. – M. : YuNITI-DANA, 2004. – 207 s.
- Mahnusha S.M. Ocinka rinkovih poziciy brenda ta viznachennya strategichnih oriientiriv yogo rozvitku / S.M. Mahnusha // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2010. – no 1. – S. 21-27.
- Mahnusha S.M. Rebrending yak zasib trivalogo isnuvannya kompaniyi na rinku / S.M. Mahnusha, O.V. Oliynik // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 3, T. 2. – S. 143-150.
- Moroz O.V. Teoriya suchasnogo brendingu / O.V. Moroz, O.V. Pashenko. – Vinnicya : Universum-Vinnicya, 2003. – 103 s.
- Oniskiv V.O. Vdoskonalennya elementiv sistemnogo pidhodu shchodo prosuvannya novoyi marki tovaru zgidno iz zalezhnistyu <> tovaru / V.O. Oniskiv // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 2. – S. 37-47.
- Perciya V.N. Brending: kurs molodogo boyca / V.N. Perciya. – SPb. : Izdatelstvo Piter, 2005. – 208 s.
- Pustotin V. 10 rokiv brendobudivnictva v Ukrayini: tendenciyi, osnovni uroki, perspektivi / V. Pustotin // Marketing v Ukrayini, 2006. – no 6. – S. 12-18.
- Rays L. 22 zakona sozdaniya brenda / Lora Rays, El Rays; per. s angl. Yu.G. Kiryaka. – M. : OOO <>, 2003. – 149 s.
- Rozhkov I.Ya. Osobennosti sovremennogo brendinga (zarubezhnyy opyt) : ucheb. posobie / I.Ya. Rozhkov, V.G. Kismereshkin. – M. : Vysshaya shkola reklamy, 2003. – 90 s.
- Sorokovist L. Zagalne upravlinnya brendami / L. Sorokovist // Marketing v Ukrayini. -, 2005. – no 1. – S.34-39.
- Charmesson G. Torgovaya marka: kak sozdat imya, kotoroe prineset milliony / G. Charmesson; per. s angl. L. Korpan. – SPb. : Piter, 1999. – 224 s.
- S-BRANDS – Put k sozdaniyu uspeshnogo brenda [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: www.adviserunion.com/index.php.
- Gad T. 4-D Branding: Cracking the Corporate Code of the Network Economy / T. Gad // Foreword by Richard Branson. – Stockholm: Book House Publishing, 2000. – 184 p.
|