Зміст |
Автори:
Карпіщенко Олександр Олексійович
Сторінки: 156-163
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-17
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розроблено методичний підхід до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві шляхом взаємоузгодження складових ринкової, виробничої та інноваційної діяльності. У його основу покладено різнобічну оцінку типу стратегічної поведінки підприємства.
Ключові слова: тип стратегічної поведінки, продуктовий портфель підприємства, інноваційний процес, життєвий цикл.
Цитувати як: Karpishchenko, O. (2012). The methodical approach to the rational organization of innovative process at the enterprise development. Marketing and Management of Innovations, 1, 156-163. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-17
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ansoff I. Strategicheskoe upravlenie / I. Ansoff ; pod red. L.I. Evenko; per. s angl. – M. : Ekonomika, 1989.
- Boumen Kliff. Osnovy strategicheskogo menedzhmenta / Kliff Boumen. – M. : YuNITI, 1997. – 175 s.
- Vasilenko V.A. Strategii i innovacii v sisteme menedzhmenta: uchebnoe posobie / V.A. Vasilenko, I.E. Melnik – M. : MGIU, 2001. – 418 s.
- Gospodarskiy kodeks Ukrayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://zakon.rada. gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=436-15&chk=4/UMfPEGznhheyB.ZitusiN3HI4aUs80msh8Ie6.
- Zavyalov P.S. Konkurentosposobnost i marketing / P.S. Zavyalov // Rossiyskiy ekonomicheskiy zhurnal. – 1995. – no 12. – S. 51 – 54.
- Innovacionnyy menedzhment : sprav.posobie / pod red. P.N. Zavlina, A.K. Kazanceva, L.E. Mindeli. – izd. 2-e, pererabot. i dop. – M. : CISN, 1998. – 568 s.
- Illyashenko S.M. Tovarna innovaciyna politika : pidruchnik. / S.M. Illyashenko, Yu.S. Shipulina. – Sumi : VTD <>, 2007. – 281 s.
- Mazur I.I. Restrukturizaciya predpriyatiy i kompaniy : ucheb. posobie dlya vuzov/ I.I. Mazur, V.D. Shapiro; pod obshch. red. I.I. Mazura. – M. : ZAO <>, 2001. – 456 s.
- Marketing: bakalavrskiy kurs : navchalniy posibnik / za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi: VTD <>, 2004. – 976 s.
- Modulnaya programma dlya menedzherov. Modul 7. Upravlenie innovaciyami / V.N. Gunin, V.P. Barancheev, V.A. Ustinov, S.Yu. Lyapina. – M. : Infra-M, 2000. – 256 s.
- Rybalchenko I. Prakticheskie metody razrabotki i analiza tovarnoy strategii predpriyatiya na osnove vnutrenney vtorichnoy informacii [Elektronnyy resurs] / I. Rybalchenko // Korporativnyy menedzhment. – Rezhim dostupu: http://www.cfin.ru/marketing/ quasi_bcg.shtml.
- Savickaya G.V. Analiz hozyaystvennoy deyatelnosti predpriyatiya : ucheb. posobie / G.V. Savickaya. – 6-e izd. pererab. i dop. – Mn. : Novoe znanie, 2001. – 704 s.
- Trifilova A.A. Metodologiya innovacionnogo razvitiya predpriyatiya: diss. … d-ra. ekon. nauk : 08.00.05 / Anna Aleksandrovna Trifilova. – Nizhniy Novgorod, 2005. – 400 s.
- Shneyder A. Nauka pobezhdat v investiciyah, menedzhmente i marketinge [Elektronnyy resurs] / A. Shneyder, Ya.Kacman, G.Topchishvili. – Rezhim dostupa: http://torgmiass.ru/biznes-knigi/a.-shneyder-ya.-katsman-g.-topchishvili-nauka-pobezhdat-v-investitsiyah-menedzhmente-i-marke.html.
|