Зміст |
Автори: Сторінки: 25-32 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-02
Розширена анотація українською мовою У статті автором проведено аналіз сутності та особливостей такого об’єкта інтелектуальної власності, як промисловий зразок, розкрито його роль та місце у процесі маркетингу інновації, узагальнено функції промислового зразка, удосконалено класифікацію промислових зразків та методику оцінки вартості промислового зразка шляхом введення коефіцієнта важливості естетичного сприйняття товару споживачем. Також здійснено огляд ситуації стосовно статистики реєстрації промислових зразків в Україні. Ключові слова: інновація, маркетинг, інтелектуальна власність, промислова власність, промисловий зразок, естетичність товару. Цитувати як: Makhnusha, S. (2011). Analysis of industrial design role in marketing of innovations and perfection of approaches to its monetary estimation. Marketing and Management of Innovations, 41, 25-32. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-02 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua