Зміст |
Автори: Сторінки: 90-95 Мова: Російська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-12
Розширена анотація українською мовою Дослідження присвячено оптимізації структури асортиментного портфеля торговельного підприємства з використанням принципів інвестиційного моделювання. У роботі отримали подальший розвиток моделі оптимізації інвестиційного портфеля, що дозволило застосувати відомі методики Марковіца і Шарпа з метою визначення оптимального товарного портфеля торгового підприємства. Адаптовані до товарного ринку моделі оптимізації рекомендується до застосування в діяльності підприємств торгівлі. Ключові слова: асортиментна одиниця, портфель, оптимальний асортиментний портфель, дохідність, ризик. Цитувати як: Lozyuk, V. (2011). Method of product portfolio analysis based on optimization models. Marketing and Management of Innovations, 41, 90-95. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-12 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua