Зміст |
Автори: Сторінки: 185-189 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-25
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто основні стратегічні зусилля підприємства на різних стадіях пропонування. Наведено результати впливу елементів інноваційності на комплекс маркетингових засобів підприємств сегменту продуктів харчування. Виявлено узагальнені можливості і загрози макросередовища щодо інноваційних зусиль діагностованих підприємств. Ключові слова: маркетинг, диференціатори, інноваційність, стратегія, продукти харчування. Цитувати як: Krikovtseva, N. (2011). Marketing’s differentiators for innovation and their application for forming enterprise strategy . Marketing and Management of Innovations, 41, 185-189. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-25 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua