Зміст |
Автори:
Пономарьова Наталія Миколаївна, Пономарьов Андрій Миколайович
Сторінки: 196-201
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-27
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Висвітлюється питання формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства (АТП) на ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень (МВАП) із суб’єктами ринку. Надана характеристика основних суб’єктів, що діють на ринку МВАП. Запропонована інновативна модель «карта клієнтозабезпеченості АТП» на ринку МВАП.
Ключові слова: маркетинг, логістика, концепція, суб’єкт ринку, клієнтозабезпеченість.
Цитувати як: Ponomaryova N. & Ponomaryov, A. (2011). Formation of the mechanism of interaction of the motor transportation enterprise with subjects the market of the international freight traffics. Marketing and Management of Innovations, 41, 196-201. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-27
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Hedli Dzh. Analiz sistem upravleniya zapasami / Dzh. Hedli, T. Uaytin. [per. s angl.]. – M. : Nauka, 1969. – 511 s.
- Analiz i ocenka sostoyaniy materialnogo potoka v logisticheskoy sisteme <> // Tezisy dokladov VI regionalnoy nauchno-tehnicheskoy konferencii / PGTU. – Mariupol : Metallurgiya, 1999. – S. 61.
- Kotler F. Osnovy marketinga: per. s angl / F. Kotler, G. Armstrong. – 9-e izd. – M. : Vilyams, 2003. – 1200 s.
- Porter M. Mezhdunarodnaya konkurenciya / M. Porter – M. : Mezhdunar. otnosheniya, 1993. – 896 s.
- Mak-Donald M. Strategicheskoe planirovanie marketinga / M. Mak-Donald – SPb. : PITER, 2000. – 276 s.
- Kristofer M. Marketingovaya logistika / M. Kristofer, H. Pek. – M. : Izdatelskiy Dom <>, 2005 g. – 200 s.
- Haken G. Sinergetika. Ierarhii neustoychivostey v samoorganizuyushchihsya sistemah i ustroystvah / G. Haken. – M.: Mir, 1985. – 280 s.
- Gharajedaghi, Jamshid Toward a Systems Theory of Organization / Gharajedaghi, Jamshid. – California: Intersystems Publications, 1985.
- Don E. Shchulc Strategicheskie brend-kommunikacionnye kampanii / Don E. Shchulc, Bet E. Barns. – M. : Izdatelskiy Dom Grebennikova, 2003. – 512 s.
|