Зміст |
Автори:
Ярема Василь Іванович, Лендєл Олег Дмитрович, Мишко Катерина Ігорівна
Сторінки: 222-232
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-31
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу.
Ключові слова: маркетинг, екологічні потреби, концепція екологічного маркетингу регіону, маркетинг екологічних послуг, екологічний аудит.
Цитувати як: Yarema, V., Lendyel O. & Myshko, C. (2011). Use of instruments of environmental marketing concept in sustainable development of the region . Marketing and Management of Innovations, 41, 222-232. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.1-31
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Osnovy marketinga / [F. Kotler, G. Armstrong, D. Sonders, V. Vong]. – 2-e evrop. izd. – SPb. : Izdat. Dom <>, 1998. – 1056 s.
- Illyashenko S. Ekologichniy marketing / S. Illyashenko, O. Prokopenko // Ekonomika Ukrayini. – 2003. – no 12. – S. 56-62.
- Sabadash V.V. Ekologichni konflikti: teoretiko-metodologichni aspekti ekologo-ekonomichnogo doslidzhennya / V.V. Sabadash // Staliy rozvitok ta ekologichna bezpeka suspilstva v ekonomichnih transformaciyah / [N.M. Andrieieva, V.O. Barannik, Ie.V. Bielashov ta in.]; za naukovoyu redakciieyu d.e.n., prof. Ie.V. Hlobistova – Simferopol : PP <>, 2010. – S. 336-357.
- Fuller D.A. Sustainable marketing: Managerial-ecological issues / D.A. Fuller. – London, 1999. – 395 p.
- Hawken P. The Ecology of Commerce: A Declaration of Sustain ability / P. Hawken. – N.Y. : Harper Business: Harper Collins, 1993. – XVI. – 250 p.
- Misra K.B. Clean production: environmental and economic perspectives / Ed. K.B. Misra. – Berlin et al. : Springer, 1996. – XX, 853 p. – R. 847-853.
- Morris J. Green Goods? Consumers, product labels and the environment / J. Morris // IEA Studies on the Environment. – London : The Institute of Economic Affairs, 1997. – no8. – 71 r.
- Regionalna politika stalogo rozvitku: metodologiya formuvannya, mehanizmi realizaciyi : monografiya / Z.V. Gerasimchuk; Nacionalna akademiya nauk Ukrayini, In-t regionalnih doslidzhen. – Luck : Nadstir’ya, 2001. – 528 s.
- Vichevich A.M. Ekologichniy marketing : navch. posibnik / A.M. Vichevich, T.V. Vaydanich, I.I. Didovich, A.P. Didovich. – L. : Afisha, 2003. – 242 s.
- Sadchenko E.V. Ekologicheskiy marketing: ponyatiya, teoriya, praktika i perspektivy / E.V. Sadchenko, S.K. Harichkov. – Odessa, Inst. problem rynka i ek.- ekol. issled. NAN Ukrainy, 2001. – 146 s.
- Veklich O.O. Suchasniy stan ta efektivnist ekonomichnogo mehanizmu ekologichnogo regulyuvannya / O.O. Veklich // Ekonomika Ukrayini. – 2003. – no10. – S. 62-70.
- Shubravska O.V. Staliy ekonomichniy rozvitok: ponyattya i napryam doslidzhen / O.V. Shubravska // Ekonomika Ukrayini. – 2005. – no 1. – S. 36-42.
- Kotler F. Osnovy marketinga / F. Kotler. – M. : Progress, 2001. – 736 s.
- Sadchenko O.B. Integruyucha rol ekologichnogo marketingu v regionalnomu vidtvorenni i stalomu rozvitku / O.B. Sadchenko // Regionalna ekonomika. – 2001. – no4. – S. 123-131.
- Osnovi ekologiyi. Ekologichna ekonomika ta upravlinnya prirodokoristuvannyam : pidruchnik / [L.G. Melnik, M.K. Shapochka, O.F. Balackiy ta in.]; za zag. red. L.G. Melnika ta M.K. Shapochki. – Sumi : VTD <>, 2005. – 759 s.
- Oficiyniy sayt Programi ekologichnogo markuvannya v Ukrayini [Elektronniy resurs] // VGO <>. – Rezhim dostupu: http://ecolabel.org.ua/.
- Orhuska konvenciya. Zvit z vikonannya Planu diy shchodo vikonannya rishennya Storin Orhuskoyi konvenciyi III/6f [Elektronniy resurs] // Ministerstvo ekologiyi ta prirodnih resursiv Ukrayini. – Rezhim dostupu: http://www.menr.gov.ua/content/article/id/31.
- Dillik T. Koncepciya <> rukovodstva predpriyatiem / T. Dillik // Problemy teorii i praktiki upravleniya. – 1993. – no4. – S. 75-91.
|