Зміст |
Автори:
Буднікевич Ірина Михайлівна
Сторінки: 41-49
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто передумови формування концепції класичного муніципального маркетингу в Україні. Запропоновано визначення муніципального маркетингу в рамках класичної концепції. Визначено роль маркетингових інструментів у формуванні конкурентних переваг міста. Описано варіанти сегментування міського середовища та стратегії муніципального маркетингу щодо цільових ринків.
Ключові слова: класична концепція муніципального маркетингу; конкурентні переваги міста, цільові ринки, сегментування.
Цитувати як: Budnikevich, I. (2011). Direction of use of instruments of classic concept of municipal marketing in development of competitiveness of a city. Marketing and Management of Innovations, 32, 41-49. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Arzhenovskiy I.V. Marketing regionov. Mezhdunarodnyy institut ekonomiki, prava i menedzhmenta Nizhegorodskogo gosudarstvennogo arhitekturno-stroitelnogo universiteta [Elektronniy resurs] / I.V. Arzhenovskiy. – Rezhim dostupa : www/marketing.spb.ru.
- Vakulenko V. Miskiy marketing yak instrument strategichnogo planuvannya ekonomichnogo rozvitku mista / V.M. Vakulenko // Upravlinnya suchasnim mistom. – 2002. – no 4-6. – S. 92-95.
- Vizgalov D. Razvitie rossiyskih gorodov: vidy na budushchee / D. Vizgalov // Marketing gorodov i regionov. – M. : SMD, 2010. – S. 33-36.
- Vizorek E. Drezden: obedinyaya proshloe i budushchee./ E. Vizorek // Marketing gorodov i regionov. – M. : SMD, 2010. – S. 70-71.
- Voznyuk E. Planirovanie razvitiya territorii na osnove marketinga: segmentaciya celevyh rynkov / E. Voznyuk // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. – 2007. – no 2 (9).- R. 324-331
- Gaponenko A.N. Konkurentosposobnost ekonomicheskih organizaciy kak osnova socialnogo i ekonomicheskogo rosta : (sociologicheskiy analiz upravlencheskogo opyta rossiyskih firm) : dis. kand. sociol. nauk : 22.00.08 / Gaponenko Anastasiya Nikolaevna. – M. , 2007. – 20 s.
- Gaponenko O.L. Primenenie novyh tehnologiy menedzhmenta v regionalnom i municipalnom upravlenii / O.L. Gaponenko [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.koism.rags.ru/publ/articles/03.php.
- Gerasimchuk Z.V. Osoblivosti marketingovogo upravlinnya mistom [Elektronniy resurs] / Z.V. Gerasimchuk, O.V. Drachenko // Luckiy derzhavniy tehnichniy universitet: zb. nauk. prac. – Vip. 5 (18). – Ch. 1. – Luck, 2008. – 376 s. – Rezhim dostupu do zhurn. : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/en_em/2008_5_1/Zbirnik_EM_08_1_102.pdf.
- Glinskiy N. Yu. Marketingova koncepciya ekonomichnogo rozvitku malih i serednih mist : avtoref. dis. na zdob nauk. stup. kand. ekon. nauk : spec: 08.00.05 Rozvitok produktivnih sil i regionalna ekonomika / N. Yu. Glinskiy. – Luck, 2010. – 20 s.
- G’udz P.V. Naukovo-metodichni pidhodi do rozrobki planu marketingu kurortnogo mista [Elektronniy resurs] / P.V. Gudz, M.V. Gudz. – Rezhim dostupu : http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/En/EM/2008_5_1/Zbirnik_EM_08_1_131.pdf.
- Deyaki pitannya Ministerstva regionalnogo rozvitku ta budivnictva Ukrayini : Postanova Kabinetu Ministriv Ukrayini [vid 16.05.2007 r.] // Uryadoviy kur’ier. – 2007. – 06 chervnya.
- Zakon Ukrayini <> [Elektronniy resurs] – Rezhim dostupu : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1275-17.
- Kotler F. Marketing mest. Privlechenie investiciy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy / Filip Kotler , Krister Asplund i Irving Reyn. – Izd-vo : Stokgolmskaya Shkola Ekonomiki, 2005. – 382 s.
- Luchshie goroda i regiony Ukrainy Top-100 // Ukrayinska Investiciyna Gazeta. – 2010. – no 2.
- Nikolaeva N.A. Konkurentosposobnost goroda: vzglyad zarubezhnyh uchenyh / N.A. Nikolaeva // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2001. – no 6. – S. 69-76.
- Oklander M.A. Koncepciya marketingovoyi diyalnosti organiv derzhavnogo upravlinnya [Elektronniy resurs] / M.A.Oklander // Praci Odeskogo politehnichnogo universitetu. Zb. nauk. prac. – 2002. – no1. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Popu/2002_1/7_2.htm.
- O sostoyanii i perspektivah razvitiya rynka nedvizhimosti Lvova v 2010-2011 gg. [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.inventure.com.ua/main/analytics/analysis/o-sostoyanii-i-perspektivah-razvitiya-investicionnogo-rynka-nedvizhimosti-lvova-v-2010-2011-gg.
- Pankruhin A.P. Marketing territoriy / A.P. Pankruhin – ?2-e izd.? – SPb.: Piter, 2006. – 416 s.
- Pankruhin A.P. Marketing territoriy rossiyskih regionov: Lica, obrazy i pozicii [Elektronniy resurs] / A.P. Pankruhin. – Rezhim dostupu : http://www.marketologi.ru/lib/pank/marketing_terr.html.
- Pankruhin A.P. Logika razvitiya i sushchnosti makretinga / A.P. Pankruhin // Prakticheskiy marketing. – 2009. – no5. – S. 3-14.
- Pechatkin V.V. Reytingovaya ocenka konkurentosposobnosti regionov Rossii [Elektronniy resurs] / V.V. Pechatkin, S.U. Salihov, V.A. Sablina. – Rezhim dostupu : http://www.anrb.ru/isei/cf2004/d786.htm.
- Reyting naykrashchih i naygirshih mist krayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.urbanist.com.ua/.
- 55 luchshih gorodov dlya zhizni v Ukraine // Fokus. – 2010. – no 28 (190).
- Shkabaro V.M. Konstituciyno-pravoviy status mista v Ukrayini : avtoref. dis. na zdobuttyaya nauk. stupenya kand. yurid. nauk : spec. 12.00.02. <> / V.M. Shkabaro. – K., 2005. – 20 s.
- Oficiyniy sayt investiciynogo portalu <> [Elektronniy resurs] – Rezhim dostupu : http://www.inventure.com.ua/main/analytics/analysis/o-sostoyanii-i-perspektivah-razvitiya-investicionnogo-rynka-nedvizhimosti-lvova-v-2010-2011-gg.
- European Commission, Regional Innovation Strategies under the European Regional Development Fund Innovative Actions 2000-2002, European Commission website, 2002.
- Kotler Ph., Keller K.L. Marketing management. Upper Sadde River: Pearson Education International. – 2006.
- Meer J., van der. The role of city marketing in urban management. – Rotterdam: EURICUR. Erasmus University, 1992.
- Praude V. Marketings. – Riga: Izglitibas soli, 2004. – 665 r.
- Szromnik A. Marketing terytorialny. Miasto I region na – geneza, rynki docelowe I podmioty oddzialywania. – Warszawa, 2008.- 267 r.
|