Зміст |
Автори:
Шульгіна Людмила Михайлівна, Юхименко Віта Василівна
Сторінки: 79-84
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-11
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства та згруповано їх у відповідності до джерел формування конкурентних переваг. Проаналізовано їхній взаємозв’язок та взаємодію.
Ключові слова: стратегічне управління, інноваційний розвиток, конкурентна перевага.
Цитувати як: Shulgina L. & Ukhymenko, V. (2011). The modern concept of strategic management of innovation development of enterprise. Marketing and Management of Innovations, 32, 79-84. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Shkoly strategiy. Strategicheskoe safari: ekskursiya po debryam strategiy menedzhmenta [Tekst] / Mincberg G., Alstrend B., Lempel Dzh. – SPb.: Piter, 2001. – 336 s. – S. 308
- Shershnova Z.Ie. Strategichne upravlinnya: Pidruchnik [Tekst] / Shershnova Z. Ie. 2-ge vid., pererob. i dop. – K.: KNEU, 2004. – 699 s.
- Gary Hamel, C.K. Prahalad Competing for the Future [Tekst]. – Harvard Business School Press, 1996. – 358 s.
- Wood Robin. Managing complexity [Tekst] / Robin Wood. – Economist in association with Profile Books, London : 2000. – 310 s.
- Wernerfelt B.A. Resource-Based View of the Firm [Tekst] / B. Wernerfelt // Strategic Management Journal. – 1984. – Vol. 5. – no 2. – P. 171-180.
- The Knowledge-Creating Company: How Japanese Companies Create the Dynamics of Innovation [Tekst] / Ikujiro Nonaka, Hirotaka Takeuchi. – Oxford University Press, USA, 1995. – 304 s.
- The Fifth Discipline: The Art & Practice of the Learning Organization [Tekst] / Peter M. Senge. – Doubleday Business; 1st edition, 1994. – 424 s.
- Henry Mintzberg. The Strategy Process [Tekst] / Henry Mintzberg, James Brian Quinn, Sumatra Ghoshal. – 1998, p.5-13
- Dave Logan, Halee Fischer-Wright. Micro strategies: The key to successful planning in uncertain times [Tekst] / Leader to Leader. – 2009, no 54. – r. 45-52
- Scott D. Anthony, Matt Eyring, Lib Gibson. Mapping Your Innovation Strategy. [Elektronniy resurs] / Harvard Business Review. – May 2006. – Rezhim dostupu do resursu: http://hbr.org/2006/05/mapping-your-innovation-strategy/ar/1
- W. Chan Kim, Renee Mauborgne. Blue Ocean Strategy. [Tekst] / W. Chan Kim, Renee Mauborgne. Harvard Business Review. -2004. – 240 r.
|