Зміст |
Автори:
Тєлєтова Світлана Григорівна, Тєлєтов Олександр Сергійович
Сторінки: 117-124
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-17
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто складові педагогічного маркетингу: освітній продукт, попит на освітні послуги та маркетингові дослідження відповідного ринку, комплекс маркетингу навчального закладу. Охарактеризовано поняття конкуренції у сфері педагогічного маркетингу. На конкретних прикладах показано окремі аспекти сучасного стану освіти в Україні.
Ключові слова: педагогічний маркетинг, маркетинг освіти, маркетинг навчального закладу, маркетингові дослідження в освіті, комунікації в системі освіти, маркетинг освітніх послуг.
Цитувати як: Teletova S. & Teletov, A. (2011). Pedagogical marketing in activity of educational institutions. Marketing and Management of Innovations, 32, 117-124. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.2-17
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bila S.O. Innovaciyni prioriteti reformuvannya upravlinskih zasad rozvitku vishchoyi osviti v Ukrayini / S.O. Bila // Innovaciyniy rozvitok suspilstva za umov kros-kulturnih vzaiemodiy : zbirka materialiv IV Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi. – Sumi : Mriya, 2011 – S. 173-177.
- Illyashenko S.M. Intelektualniy kapital VNZ yak zaporuka yogo innovaciynogo rozvitku: sutnist, struktura, pidhodi do ocinyuvannya / S.M. Illyashenko // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 1. – S. 145-154.
- Kratt O.A. Rinok poslug vishchoyi osviti: metodologichni osnovi doslidzhennya kon’yunkturi : monografiya / O.A. Kratt. – Doneck : Yugo-Vostok, 2003.
- Nacionalna doktrina rozvitku osviti Ukrayini // Osvita Ukrayini. – 2002. – 23 kvitnya. – S. 5.
- Tielietova S.G. Marketingova diyalnist yak umova modernizaciyi upravlinnya shkoloyu / S.G. Tielietova, M.V. Listopadna // Naukovi poshuki molodih vchenih, 13 travnya 2011 r., Sumi : materiali naukovoyi konferenciyi. – Sumi : Universitetska kniga, 2011. – S. 312-317.
- Tielietov O.S. Vishcha osvita i nauka v Ukrayini: zdobutki, problemi, perspektivi / O.S. Tielietov // Suchasni problemi vishchoyi osviti Ukrayini v konteksti integraciyi do ievropeyskogo osvitnogo prostoru : materiali naukovo-metodichnoyi konferenciyi, 6-7 zhovtnya 2010 r., Sumi / za red. O. V. Prokopenko. – Sumi : Sumskiy derzhavniy universitet, 2010. – S. 76-83.
- Tielietov O.S. Marketingoviy menedzhment innovaciynogo rozvitku virobnicho-tehnichnoyi produkciyi / O.S.Tielietov // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2009. – no3. – T.2 – S. 33-41.
- Tielietov O.S. Marketingoviy menedzhment. Organizaciyno-pedagogichni problemi / O. S. Tielietov, O.G. Kozlova // Informaciyni tehnologiyi navchannya u vishchih zakladah osviti : zbirnik materialiv. – Sumi : Vid-vo SumDU, 2001. – S. 12-16.
- Tielietov O.S. Reklamna diyalnist vishchogo navchalnogo zakladu / O. S. Tielietov, M. V. Provozin // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 2. – S. 53-64.
- Obolenska T.Ie. Naukovi zasadi formuvannya konkurentnogo rinku osvitnih poslug dlya funkcionuvannya rinku praci / T.Ie. Obolenska // Teoriya i praktika marketingu v Ukrayini : monografiya ; za nauk. red. d-ra ekon. nauk, prof., akad. APN Ukrayini A.F. Pavlenka. – K. : KNEU, 2005. – 584 s.
- Teletov A. Dlya kogo reformiruyut obrazovanie v Ukraine? / A. Teletov // Panorama. – 2005. – no23. – 13-19 iyunya.
- Teletov A. Hvatit li entuziazma? / A. Teletov // Noviy kolegium – 2000. – no6. – S. 24-26. – (Naukoviy informaciyniy zhurnal: problemi vishchoyi osviti).
- Teletova S.G. Sistemy ocenivaniya znaniy studentov v sovremennyh usloviyah / S.G. Teletova, A.S. Teletov // Informatizaciya osviti ta distanciyna forma navchannya: suchasniy stan i perspektivi rozvitku : zb. naukovih prac shostoyi mizhnarodnoyi naukovo-metodichnoyi konferenciyi. – Sumi : Sumskiy derzhavniy universitet, 2004. – S. 106-111.
|