Зміст |
Автори: Сторінки: 13-19 Мова: Російська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-01
Розширена анотація українською мовою У цій статті аналізуються та узагальнюються точки зору різних авторів, розкриваються її основні характеристики і умови, які впливають на її підвищення при посиленні глобалізації та економічній кризі. Досліджується роль економічної інтеграції, конкуренції та бізнес-клімату, як визначальні умови для підвищення конкурентоспроможності. Ключові слова: конкурентоспроможність, стратегічний чинник, економічна інтеграція, конкуренція, бізнес-клімат. Цитувати як: Neykova, R. (2011). The increasing of competitiveness as a strategic factor for economic development. Marketing and Management of Innovations, 31, 13-19. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-01 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua