Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто економічну сутність методу прямих продаж товарів та послуг, проаналізовані особливості цього методу як маркетингової стратегії, розглянуті переваги застосування та перспективи впровадження технології прямого продажу.
Ключові слова: метод прямих продаж, дистрибуція, роздрібна торгівля.
Цитувати як: Dvigun, A. (2011). The essence and market advantages of the direct sales of goods and services . Marketing and Management of Innovations, 31, 86-90. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Pro kompaniyu Vorwerk & Co. KG [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.vorwerk.com/de/microsites/en_125yearsvorwerk/EN_index.html
- Klepacki L. Avon: kak sozdavalas kompaniya no 1 dlya zhenshchin / L. Klepacki; [per. s angl.]. – M. : Eksmo, 2007. – 336 s.
- Marketing : [navch. posib.] / N.V. Vasyutkina. – K. : Ievrop. un-t, 2007. – 227 s.
- Non-capital strategies of the foreign expansion of enterprises / I. Drabik // Visn. nac. un-tu <>. Menedzh. ta pidpriiemnictvo v Ukrayini: etapi stanovlennya i probl. rozv. – 2009. – N 657. – S. 346-352.
- Lisica N.M. Mezhdunarodnyy marketing: ucheb. posobie / N.M. Lisica, V.D. Rogozhin, V.V. Yurchenko. – Harkov : ID <>, 2006. – 176 s.
- Daynovskiy Yu.A. Marketingovi priyomi: [navch. posib. dlya stud. ekon. spec.] / Yu.A. Daynovskiy. – K : A.S.K., 1998. – 111 s.
- Franchuk V.I. Osnovi suchasnogo marketingu: [navch. posib.] / V.I. Franchuk, I.Yu. Kopieliev, Ie.M. Paliga ta in. – Lviv: Triada plyus, 2006. – 144 s.
- Oglasheny rezultaty pervogo vserossiyskogo issledovaniya rynka pryamyh prodazh [Elektronniy resurs] / Centr prikladnyh kommunikaciy, 2003. – Rezhim dostupu: http://www.cfin.ru/pr/messages/4/ 3561.shtml?1066954100.