Зміст |
Автори:
Райко Діана Валеріївна
Сторінки: 117-124
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-16
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Удосконалено категоріальний апарат теорії розвитку, а саме: визначення поняття розвитку маркетингової діяльності, відмінність якого полягає в акцентуванні уваги на: взаємозв’язок між суб’єктами, які забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають в процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб’єктами внутрішнього середовища, а саме партнерами і споживачами; класифікації суперечностей розвитку з точки зору їх впливу на маркетингову діяльність за додатковими теоретично обґрунтованими й практично значущими ознаками: вид середовища (зовнішні, внутрішні суперечності), рівень складності, можливість розв’язання, першочерговість розв’язання; класифікації чинників, що впливають на розвиток за новими класифікаційними ознаками: природа виникнення, сутність або контекстність перетворень, явність (прояв) процесу.
Ключові слова: розвиток, маркетингова діяльність, промислове підприємство, протиріччя.
Цитувати як: Raiko, D. (2011). Definition of marketing activities of industrial enterprises . Marketing and Management of Innovations, 31, 117-124. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-16
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bolshoy ekonomicheskiy slovar: 19000 terminov / pod red. A.N. Azriliyana. – M. : In-t novoy ekonomiki, 1997. – 856 s.
- Grushin B.A. Ocherki logiki istoricheskogo issledovaniya. Process razvitiya i problemy ego nauchnogo vosproizvedeniya / B.A. Grushin. – M. : Vyssh. shkola, 1961. – 214 s.
- Maslenchenkov Yu. S. Tehnologiya i organizaciya raboty banka: teoriya i praktika / Yu.S. Maslenchikov. – M. : DEKA, 1998. – 432 s.
- Melnik L.G. Tayny razvitiya / L.G. Melnik. – Sumy : Universitetskaya kniga, 2005. – 378 s.
- Melnik L.G. Fundamentalnye osnovy razvitiya / L.G. Melnik. – Sumy : Universitetskaya kniga, 2003. – 288 s.
- Ozhegov S.I. Tolkovyy slovar russkogo yazyka / S.I. Ozhegov, N.Yu. Shvedova. – M. : Azbukovnik, 2001. – 944 s.
- Yudin E.G. Sistemnyy podhod i princip deyatelnosti: metodol. probl. sovr. nauki / Ie.G. Yudin. – M. : Nauka, 1978. – 391 s.
- Filippov Yu.V. Osnovy razvitiya mestnogo hozyaystva / Yu.V. Filippov, T.G. Avdeeva. – M. : Delo, 2000. – 264 s.
- Pushkar A.I. Koncepciya modelirovaniya upravlencheskogo razvitiya proizvodstvenno-ekonomicheskih sistem / A.I. Pushkar. – Doneck, 1997. – 31 s.
- Bazilevich L.A. Avtomatizaciya organizacionnogo proektirovaniya / L.A. Bazilevich. – Lvov: Mashinostroenie, 1989. – 176 s.
- Korotkov E.M. Koncepciya menedzhmenta / E.M. Korotkov. – M. : Izd.-konsalt. kompaniya <>, 1998. – 301 s.
- Kuchin B.L. Upravlenie razvitiem ekonomicheskih sistem: tehnologicheskiy progress, ustoychivost / B.L. Kuchin, E.V. Yakusheva. – M. : Ekonomika, 1990. – 157 s.
- Putyatin Yu.A. Finansovye mehanizmy strategicheskogo upravleniya razvitiem predpriyatiy / Yu.A. Putyatin, A.I. Pushkar, A.N. Trided. – H. : Osnova, 1999. – 488 s.
- Todaro M.P. Ekonomicheskoe razvitie : per. s angl. / M.P. Todaro. – M. : YuNITI, 1997. – 666 s.
- Fathutdinov R.A. Strategicheskiy marketing / R.A. Fathutdinov. – 2-e izd., pererab. i dop. – SPb. : Piter, 2002. – 439 s. – 206 s.
- Raievnieva O.V. Upravlinnya rozvitkom pidpriiemstva: metodologiya, mehanizmi, modeli : monografiya / O.V. Raievnieva. – H. : INZhEK, 2006. – 493 s.
- Tridid O.M. Organizaciyno-ekonomichniy mehanizm strategichnogo rozvitku pidpriiemstva : monografiya / O.M. Tridid. – H. : Vid-vo HDEU, 2002. – 364 s.
- Lepa N.N. Modelirovanie processov upravleniya razvitiem promyshlennyh predpriyatiy : monografiya / N.N. Lepa, R.N. Lepa, A.I. Pushkar; [pod red. N.N. Lepy]. – Doneck : Yugo-Vostok, LTD, 2005. – 347 s.
- Balabanova L.V. Strategicheskoe marketingovoe upravlenie na osnove benchmarkinga / L.V. Balabanova, V.V. Slipenkiy. – Doneck : DonGUET, 2005. – 170 s.
- Vasilenko A.V. Menedzhment ustoychivogo razvitiya predpriyatiy: monografiya / A.V. Vasilenko. – K. : Centr ucheb. lit., 2005. – 645 s.
|