Зміст |
Автори: Сторінки: 125-129 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-17
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто концептуальні засади розробки та реалізації маркетингової стратегії вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції. Ключові слова: маркетингова стратегія, стратегічний маркетинг, маркетингове середовище, корпоративна стратегія. Цитувати як: Bytsa, V. (2011). Conception of forming of marketing strategy of development of the strictly specialized machine-building enterprises. Marketing and Management of Innovations, 31, 125-129. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-17 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua