Розширена анотація українською мовою
У статті визначено основні тенденції та проблеми розвитку ринку послуг вищої освіти. Запропоновано вдосконалену систему функцій маркетингу на ринку послуг вищої освіти. Розглянуто необхідність застосування зовнішнього та внутрішнього маркетингу у вищому навчальному закладі. Зроблено аналітичний огляд товарної політики, цінової політики та політики розподілу на ринку послуг вищої освіти.
Ключові слова: ринок послуг вищої освіти, функції маркетингу послуг вищої освіти, вищий навчальний заклад, освітня послуга.
Цитувати як: Dmytriv, A. (2011). Functional approach to marketing application for development of Higher School establishments. Marketing and Management of Innovations, 31, 130-136. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.3.1-18
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Obolenska T.Ie. Marketing osvitnih poslug: vitchiznyaniy i zarubizhniy dosvid / T.Ie. Obolenska. ? K. : KNEU, 2001. ? 208s.
- Matviyiv M.Ya. Metodologiya ta organizaciya marketingovogo menedzhmentu v sferi vishchoyi osviti: monografiya / M.Ya. Matviyiv. – Ternopil: Ekonomichna dumka, 2005. – 560 s.
- Garkavenko S.S. Marketing: pidruchnik / S.S. Garkavenko. – Kiyiv: Libra, 2006. – 720 s.
- Korchunov D. Organizaciya processov po rabote s klientami / D. Korchunov // Otdel marketinga. – 2005. – no3. – S. 24-26.
- Danilishin B. Vidtvorennya intelektualnogo potencialu u konteksti rozvitku znannievoyi ekonomiki / B. Danilishin, V. Kucenko // Visnik NAN Ukrayini. – 2004. ? no7. – S. 15-23.
- Daynovskiy Yu.A. Vpliv sobivartosti osvitnoyi poslugi na poziciyu VNZ u cinovomu konkurentnomu seredovishchi / Yu.A. Daynovskiy, A.Ya. Dmitriv // Ekonomika: problemi teoriyi i praktiki: Zbirnik naukovih prac. – Vipusk 258: [v 4 t.] – T. I. – Dnipropetrovsk : DNU, 2009. – S. 241-250.
- Luminita Nicolescu. Applying marketing to Higher education: scope and limits / Luminita Nicolescu // Management & Marketing. – Bucharest : Academy of Economic Studies, 2009 – Vol. 4. – N. 2. – R. 35-44.
- Obolenska T.Ie. Marketing u sferi osvitnih poslug: dis. d-ra ekon. nauk : 08.06.02 / T.Ie. Obolenska. – H., 2002. – 362 s.
- Valuyskiy V. Statistika vikoristannya e-learning platform v Ukrayini / V. Valuyskiy [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://uiite.kpi.ua/ua/about-dl/regions.html.
- Malyukova I.G. Vikoristannya informaciyno-komunikaciynih tehnologiy u vishchiy osviti Ukrayini: potochniy stan, problemi i perspektivi rozvitku (analitichniy oglyad) / I.G. Malyukova [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://uiite.kpi.ua/ua/aboutuiite/public/singlerecord.html?tx_wfqbe_pil[id]=17.
- Dmitriv A.Ya. Doslidzhennya tendenciy na rinku poslug vishchoyi osviti: mizh yakistyu ta demografiieyu / A.Ya. Dmitriv // Prometey. – Doneck : DEGI, 2010. – Vipusk 1 (31). – S. 238-244.